„Wszystko za 10 złotych” w ofercie Vectry, reklamuje to Wojciech Mecwaldowski (wideo)
Sieć kablowa Vectra rozpoczęła kampanię reklamową pod hasłem „Wszystko za 10 złotych”, która promuje nową ofertę operatora. Aktor Wojciech Mecwaldowski wciela się w niej w sprzedawcę Vectry.
Nowa oferta Vectry jest oparta o konfigurator, który pozwala klientom na zakup usług - telewizji, internetu i telefonu - w dowolnie dobranych zestawach, jak i w wersji solo. Nowością jest m.in. oferta „Back2school”, z której skorzystać mogą uczniowie i studenci posiadający ważną legitymację. Umowy na pakiety internetowe 30, 50 i 100 Mb/s mogą oni podpisać z okresem zobowiązania do końca roku szkolnego/akademickiego.
Sieć obniżyła też ceny pakietów internetowych, przygotowała zestawy paczek specjalnych oraz odświeżoną ofertę telewizyjnego pakietu Platynowego z kuponem uprawniającym do bezpłatnego obejrzenia wybranego filmu z oferty VoD. Pojawił się też nowy plan telefoniczny Domowy Bez Limitu. Wszystkie pakiety telewizyjne, telefoniczne i internetowe Vectry w ramach promocji do końca roku są dostępne za 10 zł miesięcznie.
W kampanii reklamowej promującej ofertę występuje Wojciech Mecwaldowski, który wciela się w postać sprzedawcy Vectry. Działania obejmują telewizję (spoty w największych stacjach), radio, internet (banery, kampanie kontekstowe, reklamy Google Adwords i spoty), outdoor (billboardy, autobusy, city-lighty, ekrany LED) oraz materiały BTL. Kampania ruszyła 12 września br. i potrwa do końca 2015 roku.
Działania ATL przygotowała agencja Scholz & Friends Warszawa, a media zakupił Starcom. Spoty telewizyjne reżyserował Maciej Kowalczuk, a realizowało je studio Play Production. Komunikację w sieci przygotowała zaś agencja The Digitals, media internetowe zakupił ClickAd. Reżyserem spotów internetowych był Tomasz Konecki, zrealizowało je studio Truskavka.
Sieć kablowa Vectra na koniec czerwca br. miała 932 tys. abonentów.
Dołącz do dyskusji: „Wszystko za 10 złotych” w ofercie Vectry, reklamuje to Wojciech Mecwaldowski (wideo)