Wunderman dla Lufthansy
Lufthansa wybrała agencję Wunderman do obsługi jej brytyjskiegobudżetu marketingu bezpośredniego.
Agencja zdobyła budżet bez postępowania przetargowego. Jejzadaniem będzie przygotowanie dla marki linii lotniczych wielukampanii z zakresu business-to-business (B2B) ibusiness-to-consumer (B2C). Będzie ona także pracować przyniektórych cyfrowych kampaniach B2B.
Pierwszym zadaniem Wunderman będzie promocja programulojalnościowego linii o nazwie 'Miles and More', dzięki któremupasażerowie mogą zdobywać tzw. "Air Miles" za przeloty samolotami,korzystanie z kart kredytowych, a także zakupy dokonywane wsklepach Lufthansy. W mającym około 16 milionów członków programieuczestniczą również inni przewoźnicy, m.in. Star Alliance i SwissInternational Airlines.
Lufthansa współpracuje z Wunderman również przy swoim budżeciemarketingu bezpośredniego na rynku niemieckim. Ostatnio agencjazdobyła także podobny budżet hiszpańskiego gigantatelekomunikacyjnego Telefonica oraz rozszerzyła współpracę z firmąNokia.
Dołącz do dyskusji: Wunderman dla Lufthansy