SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wunderman dla Lufthansy

Lufthansa wybrała agencję Wunderman do obsługi jej brytyjskiegobudżetu marketingu bezpośredniego.

Agencja zdobyła budżet bez postępowania przetargowego. Jejzadaniem będzie przygotowanie dla marki linii lotniczych wielukampanii z zakresu business-to-business (B2B) ibusiness-to-consumer (B2C). Będzie ona także pracować przyniektórych cyfrowych kampaniach B2B.

Pierwszym zadaniem Wunderman będzie promocja programulojalnościowego linii o nazwie 'Miles and More', dzięki któremupasażerowie mogą zdobywać tzw. "Air Miles" za przeloty samolotami,korzystanie z kart kredytowych, a także zakupy dokonywane wsklepach Lufthansy. W mającym około 16 milionów członków programieuczestniczą również inni przewoźnicy, m.in. Star Alliance i SwissInternational Airlines.

Lufthansa współpracuje z Wunderman również przy swoim budżeciemarketingu bezpośredniego na rynku niemieckim. Ostatnio agencjazdobyła także podobny budżet hiszpańskiego gigantatelekomunikacyjnego Telefonica oraz rozszerzyła współpracę z firmąNokia.

Dołącz do dyskusji: Wunderman dla Lufthansy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl