"Wybierz swoje wszystko". Hasło reklamowe Polsatu, czy nowej platformy hybrydowej?
W połowie czerwca Polkomtel zarejestrował w Urzędzie Patentowym RP nowe projekty logotypów. Widnieje na nich odświeżone logo Polsatu i hasło "Wybierz swoje wszystko".
Na stronach Urzędu Patentowego można znaleźć cztery wersje logotypu ze wspomnianym wyżej hasłem. Niedawno spółka zaprezentowała nowe loga Polsatu i Plusa. Na tym nie koniec zmian. Jak informowaliśmy wcześniej, w Urzędzie Patentowym zarejestrowanych zostało wiele projektów nowych logotypów m.in. Polsat News, Polsat Play, Polsat Cafe, Polsat Film, Polsat Games, Polsat Rodzina i Polsat Sport.
"Wybierz swoje wszystko"
Kiedy odszukaliśmy projekty logotypów kanałów tematycznych Polsatu, rzecznik prasowy tej telewizji przekonywał, że ostatecznie wcale nie tak muszą one wyglądać. Także teraz jest powściągliwy w deklaracjach.
- Rozumiem i szanuję wytrwałość w przeglądaniu stron UP, ale między innymi dlatego zgłaszamy wiele znaków w wielu różnych kolorach i wiele różnych haseł - i podobnie jak z naszymi logotypami, tak i w tym przypadku, jeśli będziemy mieli coś do zakomunikowania opinii publicznej, to na pewno to zrobimy - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Tomasz Matwiejczuk, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej, rzecznik prasowy Polsatu.
Nowa usługa Polsatu?
Wśród zarejestrowanych wcześniej projektów logotypów znalazł się znak graficzny Polsat Box. Do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji nie wpłynął jednak wniosek dotyczący koncesji dla kanału Polsat Box. Może to oznaczać, że Polsat pracuje nad dekoderem pod taką nazwą. Ponadto w UP zarejestrowano logotypy Polsat Box opatrzone hasłem "Wybierz swoje wszystko".
Zbiega się to z informacjami o planowanym rozszerzeniu zasięgu multipleksu czwartego, gdzie są nadawane Polsat News i płatne kanały Polsatu pod nazwą TV Mobilna do 70 proc. powierzchni kraju. Nad hybrydową platformą łączącą emisję naziemną z treściami internetowymi pracuje Telewizja Polska. Logicznym byłoby więc uruchomienie podobnej usługi przez Polsat. "Wybierz swoje wszystko" może być jej hasłem reklamowym.
Do tej pory w UP Polsat rejestrował wyłącznie logotypy najważniejszych usług oraz kanałów telewizyjnych. W ostatnich latach sama Telewizja Polsat posługiwała się hasłem "Włącz emocje".
Nowe logotypy Polsatu
10 czerwca Polsat poinformował, że nowa identyfikacja wizualna została zaprojektowana tak, aby czytelnie opisywać usługi i produkty pochodzące z Grupy Polsat Plus. Logotypy dwóch głównych marek wykorzystują specjalnie zaprojektowaną dla Grupy, indywidualną typografię, charakterystyczny element graficzny oraz kolory. Zielony kolor Plusa ma symbolizować m.in. innowację, rozwój oraz troskę o środowisko i lepsze życie, a żółty kolor Polsatu - energię, radość i optymizm płynące ze słońca - nierozerwalnie związanego z tym nadawcą.
- Nowe logotypy zostały zaprojektowane przede wszystkim z myślą o przejrzystości i łatwości ich odbioru przez naszych widzów i klientów - podkreślał Zygmunt Solorz.
Polsat miał w czerwcu br. 7,74 proc. udziału w rynku telewizyjnym.
Dołącz do dyskusji: "Wybierz swoje wszystko". Hasło reklamowe Polsatu, czy nowej platformy hybrydowej?