Pernod Ricard promuje w social media wódkę Wyborowa od Mistrza (wideo)
W mediach społecznościowych emitowany jest film opowiadający historię wódki Wyborowa od Mistrza, specjalnej limitowanej edycji Wyborowej (Pernod Ricard). Autorem kreacji spotu jest agencja McCann&MRM.
Wyborowa od Mistrza to specjalna edycja znanej polskiej marki wódki. Cechuje ją wyjątkowo łagodny smak, który zawdzięcza spirytusowi pochodzącemu z rolniczej gorzelni w Radziczu. Jej receptura została stworzona przez mistrza gorzelnictwa Łukasza Karmowskiego.
Film opowiada o rodzinnej tradycji i pasji, połączonej z 90-letnią historią marki Wyborowa. Emitowany jest we wszystkich kanałach social media.
Za kreację odpowiada McCann & MRM, a za produkcję studio Lemon Film. Spot został wyreżyserowany i sfilmowany przez duet Lads w składzie Daniel Jaroszek i Mateusz Dziekoński.
Dołącz do dyskusji: Pernod Ricard promuje w social media wódkę Wyborowa od Mistrza (wideo)
Jednymi słowy dobra jest, ale reklama. Szkoda pieniędzy na coś co jest gorsze w smaku od zwykłej wódki, którą można kupić w markecie. Z przytoczonego przykładu wnioskuję, ze Panu Karmowskiemu zależy na nazwisku jak mnie na zeszłorocznym śniegu.