Wybory we francuskim Burger Kingu (wideo)
Burger King we Francji rozpoczął akcję wyborów „najbardziej demokratycznego” burgera, którego będzie można kupić za 2 euro. Akcja trwa do 6 października.
W ramach akcji klienci restauracji Burger King mogą wybierać – w drodze „demokratycznych wyborów” - kanapkę, którą sieć w kolejnym tygodniu będzie sprzedawać za 2 euro.
Mogą głosować na jednego z 8 burgerów: Crispy Chicken, Big King, Big Fish, Whopper, Chicken Tendercrisp, Steakhouse, BBQ Cheese i Bacon et Bacon Lover. Za pomocą specjalnej aplikacji mogą głosować na wybranego burgera. Kanapka z największą liczbą głosów w kolejnym tygodniu sprzedawana będzie po 2 euro.
Akcję wspiera kampania w telewizji, internecie i prasie lokalnej oraz w restauracjach Burger King. Kampania trwa do 6 października, a zrealizowała ją agencja Buzzman.
Dołącz do dyskusji: Wybory we francuskim Burger Kingu (wideo)