SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Napoleon zachęca do kompletowania wyprawki szkolnej w nowej kampanii Carrefour Polska

Nowa kampania Carrefour Polska zachęca uczniów i rodziców do kompletowania szkolnej wyprawki. Za jej realizację odpowiada Saatchi & Saatchi Interactive Solutions.

Bohaterem nowego spotu sieci sklepów jest brand hero marki - Napoleon (grany przez Jacka Braciaka). Do jego gabinetu przybywają uczniowie, którym bohater zadaje pytania o elementy szkolnej wyprawki.

Kampania wspiera akcję promocyjną Carrefour Polska, w ramach której od 1 sierpnia w sklepach sieci dostępy będzie asortyment szkolny.

Za strategię, koncept kreatywny i realizację kampanii odpowiada Saatchi & Saatchi Interactive Solutions. Aktywności obejmują telewizję, radio, internet, newsletter, aplikację mobilną oraz social media marki. Dodatkowo przewidziano działania na Facebooku i POS. Za produkcję spotu odpowiada firma Dobro, postprodukcją zajęła się agencja Platige Image. Zakup mediów powierzono Arena Media.

To kolejna kampania Carrefour Polska z wykorzystaniem brand hero -  Napoleona. W lipcu marka jako sponsor główny promowała z tym bohaterem wyścig Tour de Pologne.

Dołącz do dyskusji: Napoleon zachęca do kompletowania wyprawki szkolnej w nowej kampanii Carrefour Polska

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
socha
teraz dzieci domagają sięlaptopów, smartwatchy i powerbanków w ramach wyprawki szkolnej. co to sie porobilo...
odpowiedź
User
work
Ale sklepy też idą za ciosem. Media experty czy saturny zawsze robią specjalne oferty na rok szkolny. Teraz to norma i trzeba przywyknąć
odpowiedź