Napoleon zachęca do kompletowania wyprawki szkolnej w nowej kampanii Carrefour Polska
Nowa kampania Carrefour Polska zachęca uczniów i rodziców do kompletowania szkolnej wyprawki. Za jej realizację odpowiada Saatchi & Saatchi Interactive Solutions.
Bohaterem nowego spotu sieci sklepów jest brand hero marki - Napoleon (grany przez Jacka Braciaka). Do jego gabinetu przybywają uczniowie, którym bohater zadaje pytania o elementy szkolnej wyprawki.
Kampania wspiera akcję promocyjną Carrefour Polska, w ramach której od 1 sierpnia w sklepach sieci dostępy będzie asortyment szkolny.
Za strategię, koncept kreatywny i realizację kampanii odpowiada Saatchi & Saatchi Interactive Solutions. Aktywności obejmują telewizję, radio, internet, newsletter, aplikację mobilną oraz social media marki. Dodatkowo przewidziano działania na Facebooku i POS. Za produkcję spotu odpowiada firma Dobro, postprodukcją zajęła się agencja Platige Image. Zakup mediów powierzono Arena Media.
To kolejna kampania Carrefour Polska z wykorzystaniem brand hero - Napoleona. W lipcu marka jako sponsor główny promowała z tym bohaterem wyścig Tour de Pologne.
Dołącz do dyskusji: Napoleon zachęca do kompletowania wyprawki szkolnej w nowej kampanii Carrefour Polska