„Wyzwanie smaku” z Filipem Chajzerem reklamuje też Pepsi bez kalorii (wideo)
W ramach tegorocznej kampanii Pepsi pod hasłem „Wyzwanie smaku” reklamowany jest również nowy wariant tego napoju - Pepsi bez kalorii. Ambasadorem akcji jest dziennikarz Filip Chajzer.
„Wyzwanie smaku” jest organizowane przez Pepsi od kilku lat w okresie wakacyjnym. W ramach akcji konsumenci mogą wypić z nieoznaczonych kubków Pepsi i inny napój typu cola i zdecydować, który bardziej im smakuje.
Jak już informowaliśmy, twarzą tegorocznej odsłony kampanii jest dziennikarz TVN Filip Chajzer.
W reklamach oprócz samej akcji promowany jest nowy wariant Pepsi - bez kalorii. Spot podkreśla, że napój ten zapewnia „maksimum smaku bez kalorii”.
Działania reklamowa są prowadzone przede wszystkim w telewizji, internecie, punktach sprzedaży, na outdoorze oraz poprzez cykl eventów.
Spoty do kampanii przygotowały agencja BBDO Warszawa i dom produkcyjny Graffiti. Za działania w internecie odpowiada agencja Deloitte Digital, za planowanie i zakup mediów - dom mediowy OMD Media Direction, a materiały POS przygotowała agencja Pink Pepper Media. Eventy organizuje agencja Ewesa, a działania public relations realizuje agencja Questia.
Dołącz do dyskusji: „Wyzwanie smaku” z Filipem Chajzerem reklamuje też Pepsi bez kalorii (wideo)