SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Marka biżuteryjna YES w kampanii zmienia nazwę na NO. W reklamie Aleksandra Kwaśniewska, Karolina Korwin-Piotrowska, Maria Peszek i Ola Żebrowska

W marcu marka biżuteryjna YES w wybranych salonach oraz na stronie internetowej i w social mediach zmienia nazwę z YES na NO. W kampanii reklamowej pojawią się Aleksandra Kwaśniewska, Karolina Korwin-Piotrowska, Maria Peszek i Ola Żebrowska.

Jak podano w komunikacie "#YESmowiNO to akcja, którą marka YES chce zwrócić uwagę na wszystkie absurdalne oczekiwania, niesprawiedliwości, nierówności i stereotypy, które dotykają kobiet w Polsce. Przez cały marzec YES wspólnie z ambasadorkami będzie publikować kolejne postulaty i zachęcać, by dodawać do nich własne".  

Firma podkreśla, że w związku z atakiem militarnym Rosji na Ukrainę akcja będzie również nawiązywać do wydarzeń u naszych wschodnich sąsiadów. Dlatego przede wszystkim marka YES mówi NO dla agresji. Marce zależy na na tym, aby wesprzeć również kobiety z Ukrainy, dlatego przekazuje 100 000 zł na Fundację Wysokich Obcasów, która tej pomocy na Ukrainie udziela. Ponadto cały dochód ze sprzedaży bransoletek z serii YES for Love, pomnożony razy dwa, również zasili konto Fundacji.

Głosem akcji będą m.in. Aleksandra Kwaśniewska, która powie “NO dla jednego wzorca kobiecości” i Karolina Korwin-Piotrowska z “NO dla seksizmu”. Maria Peszek wyrazi bunt przeciwko presji posiadania dzieci, a bokserka Sasha Sidorenko powie “NO dla to nie wypada”.

Partnerem akcji jest również Centrum Praw Kobiet, które zwraca uwagę na bardzo ważny problem przemocy psychicznej i fizycznej wobec kobiet oraz na konsekwencje tego zjawiska. Twarzą akcji będzie również stała ambasadorka marki Ola Żebrowska, która powie “NO dla bycia idealną” oraz pani Magdalena Kwiatkiewicz, współzałożycielka marki YES, która zwróci uwagę na problem nierówności na rynku pracy.

- Żyjemy w świecie, w którym my kobiety bardzo często słyszymy, jak mamy się zachowywać i wyglądać, co mamy robić i myśleć, czego nam nie wypada i o co nie powinnyśmy walczyć.  W YES nie godzimy się na taką narrację i mówimy głośne NO!  Mówimy NIE dla wszystkich absurdów, niesprawiedliwości i stereotypów, które nadal dotykają kobiet - mówi Justyna Lach, dyrektorka marketingu marki YES. - Do naszej akcji przyłączyło się dziesięć ambasadorek, które zgłosiły nam swoje postulaty - razem z nimi zwracamy uwagę na ważne kobiece problemy.

Wspólnie redakcją "Wysokich Obcasów" YES zainicjuje dyskusję na temat koniecznych zmian w zakresie sytuacji kobiet oraz opublikuje wnioski z internetowych ankiet.

- Wierzymy, że każdy z nas ma wpływ na to, w jakim świecie żyjemy. My w YES chcemy tworzyć nie tylko biżuterię, ale również świat bardziej przyjazny dla kobiet - mówi Magdalena Kwiatkiewicz, współzałożycielka marki YES. - Jeżeli np. w Polsce wciąż kobiety spotykają się ze szklanym sufitem i brakuje ich na kluczowych stanowiskach w firmach, to w YES pokazujemy, że może być inaczej i że firma współtworzona w większości przez kobiety może odnosić sukcesy.

YES zaprasza również do akcji wszystkie kobiety, które w social mediach mogą publikować swoje postulaty z hasztagiem #YESmowiNO, można też brać udział w ankietach na IGS badających poziom znajomości problemów dotyczących kobiet.

Akcja potrwa przez cały marzec.

Dołącz do dyskusji: Marka biżuteryjna YES w kampanii zmienia nazwę na NO. W reklamie Aleksandra Kwaśniewska, Karolina Korwin-Piotrowska, Maria Peszek i Ola Żebrowska

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ewa
Korwin Piotrowska ? To chyba kpina ?
odpowiedź
User
T5
Żałosna promocja na nieszczęściach. A Korwin Piotrowska to już jak prowokacja.
odpowiedź
User
fikka
"Do naszej akcji przyłączyło się dziesięć ambasadorek, które zgłosiły nam swoje postulaty"
.. oraz podały numery swoich kont, na które wyślemy im przelew-wynagrodzenie. Taki dar przyjaźni od firmy Yes.

"brakuje ich na kluczowych stanowiskach w firmach"
....na kluczowych stanowiskach w oczyszczalniach ścieków i przy rozładunku kontenerów kobiet nie brakuje. Tam nie ma potrzeby robić kampanii i zatrudniać odklejonych od rzeczywistości "ambasadorek".
Przekażcie Justynie Lach, "dyrektorce" marketingu marki YES, że jej firma to zwyczajna sekta walcząca o kasę i stołki.
Dla wybranych. Dla swoich. Nie, nie o "równość" i przebijanie "szklanych sufitów".
odpowiedź