Youtuberzy z "5 sposobów na..." w kampanii Decathlonu promującej rower elektryczny
Sieć Decathlon rozpoczęła kampanię promującą dostępny w ofercie jej sklepów rower elektryczny. Zaangażowano do niej youtuberów z "5 sposobów na...". Kampanię przygotowała agencja Opus B.
Zadaniem postawionym przed zespołem Opus B było wypromowanie składanego roweru elektrycznego TILT 500 E i pokazanie, że idealnie nadaje się do jazdy po mieście.
Aby dotrzeć do jak najszerszej grupy odbiorców do współpracy zaproszono influencerów z kanału YouTube „5 sposobów na…”. Przetestowali rower w miejskich warunkach. Do wyścigu, oprócz promowanego elektryka, stanęli samochód i komunikacja miejska.
- Zdecydowaliśmy się na angażującą formę, oddając rower w ręce odpowiednich ludzi – kto zna chłopaków z „5 sposobów na…” wie, że profesjonalizm i poczucie humoru to ich wizytówki. W ostatecznym starciu wzięli udział Klamer, Sztaba i Primosz. Kto zwyciężył w zielonogórskim wyścigu? Trzeba zobaczyć! Wbrew pozorom nie jest to takie oczywiste - tłumaczy Martyna Wieczorek, copywriterka w Opus B.
Za koncepcję i realizację działań odpowiada zespół Opus B, który przygotował kampanię digital i social media.
To kolejna wspólna kampania Opus B i Decathlon Polska.
Dołącz do dyskusji: Youtuberzy z "5 sposobów na..." w kampanii Decathlonu promującej rower elektryczny