„Z kamerą wśród mężczyzn” - Lekko Stronniczy i Hołdys w kampanii Bacardi Oakheart
W sklepach i internecie ruszyła kampania reklamująca rum Bacardi Oakheart. W internetowej odsłonie akcji - realizowanej przez firmy Pride & Glory, XRS Public Relations i Espresso Brand Support - występują autorzy wideobloga Lekko Stronniczy i Tytus Hołdys.
Kampania rum Bacardi Oakheart - dostępnego w Polsce od jesieni ub.r. - podkreśla, że jest on skierowany do młodych mężczyzn, którzy lubią pełne wyzwań i przygód wieczory w towarzystwie kumpli. Oprócz działań w punktach sprzedaży (materiały POS w sklepach handlu nowoczesnego i tradycyjnego, aktywności promocyjne w kanale HoReCa) akcja obejmie serię internetowych filmików pod hasłem „Z kamerą wśród mężczyzn”. Ich bohaterami będą Tytus Hołdys oraz Karol Paciorek i Włodek Markowicz, autorzy znanego wideobloga Lekko Stronniczy. Filmiki z ich udziałem będą zamieszczane na Facebooku i YouTubie.
Przygotowaniem i realizacją działań promocyjnych w miejscach sprzedaży zajęła się agencja Espresso Brand Support, za działania interaktywne odpowiada agencja Pride & Glory, a komunikację PR prowadzi agencja XRS Public Relations.
Dołącz do dyskusji: „Z kamerą wśród mężczyzn” - Lekko Stronniczy i Hołdys w kampanii Bacardi Oakheart