Zakład utylizacyjny w Gdańsku chce zatrudnić agencję PR
Zakład Zagospodarowania Odpadów w Gdańsku szuka wsparcia zewnętrznego i chce zatrudnić agencję public relations.
Wybrana w przetargu agencja zajmie się działaniami public relations oraz promocją dla Zakładu. Będzie też pracować dla projektu budowy spalarni odpadów wdrażanego pod nazwą: „System gospodarki odpadami dla metropolii trójmiejskiej”.
- Oczywiście, nie oczekujemy w części merytorycznej wielkich opracowań pokroju propozycji strategii. Szanujemy czas i pracę agencji. Zależy nam jednak, aby pozyskać partnera, który poradzi sobie w naszych specyficznych realiach i ma doświadczenie w komunikacji dla sektora przemysłowego. Priorytetem jest wydatne wsparcie przy wprowadzanej właśnie nowej strategii komunikacyjnej spółki - wyjaśnia Cyprian Maciejewski, rzecznik prasowy Zakładu Utylizacyjnego.
Zainteresowane agencje mogą składać swoje oferty do 11 lutego br., a wybrana spośród nich firma będzie pracować dla Zakładu przez 11 miesięcy od momentu podpisania umowy.
Warunkiem udziału w przetargu jest wpłata 5 tys. zł wadium.
Dołącz do dyskusji: Zakład utylizacyjny w Gdańsku chce zatrudnić agencję PR