„Zawsze pod ręką” w szkolnej kampanii Empik.com (wideo)
Ruszyła pierwsza telewizyjna kampania reklamowa sklepu internetowego Empik.com. Akcja ma charakter wizerunkowo-sprzedażowy i promuje dostępne w serwisie artykuły szkolne.
- Empik.com jest zawsze pod ręką - na ten fakt chcieliśmy zwrócić uwagę w kampanii telewizyjnej. Pokazujemy klientom, że w jednym miejscu znajdą miliony produktów m.in. z kategorii książka, elektronika, muzyka i uroda - opisuje Michał Tomaniak, general manager Empik.com. - Komunikujemy również ofertę szkolną, na którą w naszym sklepie składają się: szeroki wybór podręczników, lektury, plecaki, artykuły piśmiennicze, tablety i czytniki e-booków, umożliwiające czytanie lektur w nowoczesnej formie - dodaje.
Kampania telewizyjna stanowi punkt kulminacyjny akcji „Powrót do szkoły z empik.com”, która od czerwca br. koncentrowała się na działaniach w internecie (w porównywarkach, mailingach i sieciach afiliacyjnych). W ramach wsparcia sprzedaży Empik.com zaoferował swoim klientom m.in. gwarancję odkupu używanych podręczników w przyszłym roku, możliwość płatności punktami Payback, darmową dostawę do blisko 200 salonów w całej Polsce oraz dostawę kurierską za 4,90 zł przy zamówieniu za minimum 49 zł.
Kampania telewizyjna zaczęła się 18 sierpnia i potrwa 2 tygodnie. Obejmuje 15-sekundowe spoty i 8-sekundowe billboardy sponsorskie emitowane w TVP1 i TVP2, m.in. przy programach informacyjnych („Wiadomości”, „Panorama”, „Teleexpress”), serialu „Rodzinka.pl”, programie „Makłowicz w podróży” oraz filmach z cyklu „Serialowe Lato Jedynki” i „Wakacyjny Hit Jedynki”.
Koncepcją kreatywną, zdjęciami i reżyserią reklam zajął się Michał Jaskulski, a zakupem mediów - dział marketingu Empik.com.
Dołącz do dyskusji: „Zawsze pod ręką” w szkolnej kampanii Empik.com (wideo)