SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

ZenithOptimedia Group i Starlink zmienią się w Zenith i Blue 449 | Starlink

Starcom, Zenith, Mediavest oraz Blue 449 | Starlink to cztery marki agencji mediowych, które będą działały na polskim rynku w ramach koncernu Publicis Media.

Polska jest jednym z dwudziestu największych lokalnych rynków holdingu Publicis, na których obecnie realizowana jest transformacja jego działalności. Konsolidacja struktur agencyjnych w ramach czterech globalnych marek to część ogłoszonej w marcu br. nowej strategii biznesowej Publicis Media na świecie.

W Polsce Publicis Media reprezentować będą agencje: Starcom, Zenith, Mediavest oraz Blue 449 | Starlink. Tym samym dwie z należących do Publicis Media agencji przejdą rebranding: ZenithOptimedia będzie działać pod marką Zenith, a Starlink zmieni nazwę na Blue 449 | Starlink.

Każda z nich będzie mieć dyrektora generalnego. W Starcomie funkcję tę objęła Magda Kolenkiewicz. Agata Majecka, ostatnio chief digital officer ZenithOptimedia, obejmuje stanowisko dyrektor generalnej agencji Zenith. Dyrektorem generalnym agencji Mediavest jest Radek Dudek, a Beata Szcześniak jako dyrektor generalna zarządzać będzie Blue 449 | Starlink.

W marcu br. stanowisko chief executive officera Publicis Media w Polsce objął Piotr Piętka, który wraz z chief operation officerem Moniką Bronowską i chief financial officerem Albertem Wyszomirskim odpowiada za wszystkie obszary działalności holdingu na polskim rynku.

- Każda z czterech agencji, w oparciu o własne zasoby i ekspercką wiedzę, gwarantuje klientom łatwy dostęp do wszystkich kluczowych kompetencji i usług specjalistycznych Publicis Media, odpowiadających na ściśle określone potrzeby biznesowe marek i firm. Zmiany, które obecnie wprowadzamy, to jeden z elementów transformacji, realizowanej lokalnie w oparciu o globalną strategię Publicis Media - opisuje Piotr Piętka. - Wkrótce poinformujemy, kto spośród grona kluczowych managerów Publicis Media odpowiada za rozwój departamentów i agencji wyspecjalizowanych w priorytetowych dla reklamodawców obszarach: performance marketingu, analityki i badań, technologii i zarządzania danymi, content marketingu i nowej na polskim rynku usługi business transformation - zapowiada.

Dołącz do dyskusji: ZenithOptimedia Group i Starlink zmienią się w Zenith i Blue 449 | Starlink

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Eskperr
Zamiast zmieniac nazwy powinniscie zajac sie pracownikami. I zacznijcie klientow wygrywac. To wazniejsze od zmian nazw.
0 0
odpowiedź