Ruszyły zgłoszenia na konkurs Golden Drum. Pięć osób z Polski w jury
Do 21 sierpnia 2023 roku reklamodawcy, agencje, domy mediowe i inni specjaliści od komunikacji marketingowej mogą zgłaszać swoje najlepsze projekty do rywalizacji w międzynarodowym festiwalu kreatywności Golden Drum. Polskę w jury reprezentują Dagmara Witek-Kuśmider (Publicis Worldwide), Małgorzata Drozdowska (FCB&theMilkman), Kuba Przeszłowski (DDB Warsaw), Piotr Osiński, (VMLY&R) Michał Sęk (180heartbeats + Jung v. Matt).
Nagrody zostaną wręczone podczas Golden Drum Awards Show 10 października 2023 roku w Portorož w Słowenii.
Kapituła Golden Drum będzie przyjmowała zgłoszenia do 21. sierpnia 2023 roku i dopuszcza wszystkie prace, które zostały wyemitowane, opublikowane lub zrealizowane po raz pierwszy między 16. sierpnia 2022 a 21. sierpnia 2023 roku.
Festiwal Golden Drum odbędzie się w dniach 9-10. października 2023 roku, w Grand Hotel Bernardin, w miejscowości Portorož na Słowenii.
W tej edycji festiwalu wezmą udział cztery nowe rynki europejskie Dania, Norwegia, Szwecja i Szwajcaria oraz zostanie zaprezentowana zupełnie nowa sekcja konkursowa - Creative Media Excellence Drum. Wprowadzona zostanie również nowa nagroda dla najlepszej agencji medialnej roku. Nowością w konkursie jest również grupa Game Changer przeznaczona dla kampanii, które rzucają wyzwanie tradycyjnym sposobom reklamy. Jest to jedyna grupa w konkursie głównym, która jest otwarta dla uczestników z całego świata.
Agencje, reklamodawcy, klienci, domy projektowe/produkcyjne, firmy medialne i inne kreatywne podmioty oraz osoby z 42 krajów są zaproszone do zgłaszania swoich prac w sześciu zróżnicowanych sekcjach: One-Channel Drum, Omni-Channel Drum, Craft Drum, Creative Media Excellence Drum, Creative Business Excellence Drum oraz specjalnej sekcji All Juries.
Pięć osób z Polski w jury Golden Drum
Przewodniczącym 5-osobowego jury Young Drummers jest Mykola Kovalenko, założyciel i dyrektor ds. designu Mykola Kovalenko Studio w Ukrainie i Słowacji.
Wśród polskich jurorów tegorocznej edycji Golden Drum znaleźli się: Dagmara Witek-Kuśmider, chief creative director, Publicis Worldwide – Creative Media Exellence Jury; Małgorzata Drozdowska, creative partner, FCB&theMilkman – Omni-Channel Jury; Kuba Przeszłowski, deputy creative director, DDB Warsaw – One-Channel Jury; Piotr Osiński, regional creative director, VMLY&R – Craft Jury; Michał Sęk, executive creative director i partner, 180heartbeats + Jung v. Matt – Craft Jury.
Festiwal Golden Drum odbywa się od 1993 roku. Został wybrany jako jedna z siedmiu regionalnych konkursów uwzględnionych w WARC Rankings.
Dołącz do dyskusji: Ruszyły zgłoszenia na konkurs Golden Drum. Pięć osób z Polski w jury