Zimowa zabawa w reklamie aplikacji mobilnej Banku Millennium
Wystartowała kampania reklamowa Banku Millennium, w której promowana jest jego aplikacja mobilna. Działania przygotowały Change Serviceplan, Corner Shop i Starcom.
W spocie reklamowym Radek Kotarski objaśnia, jak kolor naczynia ma wpływ na nasze wrażenia smakowe. Na przykład gorąca czekolada w beżowym kubku może smakować intensywniej niż ta w białym - mówi w spocie Kotarski. Analogia służy do pokazania walorów aplikacji mobilnej Banku Millennium - wygody i łatwej dostępności.
Reklamę będzie można zobaczyć w stacjach ogólnopolskich, wybranych kanałach tematycznych oraz w kanale Banku Millennium na YouTube. Spot będzie również promowany w internecie.
Kreację przygotowała agencja Change Serviceplan, a produkcję zrealizował Corner Shop. Media zakupił dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Zimowa zabawa w reklamie aplikacji mobilnej Banku Millennium