„Złoty Pociąg istnieje” w kampanii promującej PKP Intercity
PKP Intercity zaczęło promocję podróży pociągami ekspresowymi. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Złoty Pociąg istnieje”, przygotowały i realizują firmy PZL, Kore, MEC i GonnaBe.
W ramach promocji pasażerowie mogą kupować bilety w cenach już od 29 zł na 200 wybranych połączeń pociągami Express InterCity Premium (Pendolino) i Express InterCity (m. in. z Warszawy do Trójmiasta, Krakowa, Katowic, Poznania, Szczecina czy Wrocławia). Oferta będzie obowiązywać do 29 lutego.
Kampania reklamowa wspierająca promocję nawiązuje do tzw. Złotego Pociągu, domniemanego pociągu III Rzeszy, który miał zachować się do dzisiaj w okolicy Wałbrzycha. - Ostatnio bardzo wzbudził duże zainteresowanie. Postanowiliśmy więc nawiązać do znanej historii i zachęcić Polaków do poszukiwania tanich biletów na pociągi PKP Intercity - uzasadnia Radosław Kasyk, dyrektor marketingu w PKP Intercity.
Akcja zaczęła się dwa tygodnie temu od odsłony teaserowej, w ramach której na ulicach największych miast, w galeriach handlowych oraz na głównych portalach internetowych pojawiły się bilbordy i bannery informujące o tym, że Złoty Pociąg istnieje. Właściwy etap jest prowadzony od poniedziałku w radiu (m.in. w stacjach Grupy RMF, Radiu Eska i w regionalnych rozgłośniach Polskiego Radia) oraz internecie (m.in. Gazeta.pl, Onet.pl, YouTube, Google Display Network i AppNexus).
Zorganizowane też zostaną dwie akcje specjalne. 22 stycznia na Dworcu Centralnym w Warszawie PKP Intercity umieści na dworcu 200 naklejek Złotego Pociągu. Osoba, która zrobi zdjęcia największej ich liczbie otrzyma sztabkę złota w kształcie pociągu. Dodatkowo w hali głównej dworca stanie specjalna konstrukcja w kształcie Złotego Pociągu, w której odbywać się będą konkursy z nagrodami. Komu nie uda się zdobyć pierwszej sztabki złota, będzie miał jeszcze jedną szansę.
Na czas trwania promocji 5 lokomotyw PKP Intercity zmieni barwy - zostaną oklejone na złoto. Lokomotywy prowadzić będą m.in. pociągi ekspresowe objęte promocją. Osoba, która zrobi im najlepsze zdjęcie i zgłosi je na stronę zlotypociaginstnieje.pl również ma szansę na sztabkę złota.
Akcja reklamowa potrwa do 12 lutego. Przygotowaniem reklam zajęły się agencje PZL i Kore. Media zakupił dom mediowy MEC, a za działania ambientowe oraz event na Dworcu Centralnym odpowiada agencja GonnaBe.
Dołącz do dyskusji: „Złoty Pociąg istnieje” w kampanii promującej PKP Intercity