Zmiana na stanowisku dyrektora marketingu w BSH
Nowym dyrektorem marketingu w firmie BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego został Krzysztof Nagodziński. Zastąpił Petera Neumaiera, który pełnił tę funkcję przez ostatnie 5 lat.
Krzysztof Nagodziński jest związany z BSH od 2001 roku. Przez 5 lat kierował działem technicznym, gdzie odpowiadał min. za rozbudowę sieci serwisu fabrycznego. Jako przedstawiciel koncernu uczestniczył w pracach komisji przygotowującej Ustawę o Zużytym Sprzęcie Elektrycznym i Elektronicznym, którą polski parlament uchwalił w 2005 r.
Przez ostatnie półtora roku Krzysztof Nagodziński zajmował stanowisko product managera sprzętu do zabudowy w dziale marketingu BSH.
W ciągu najbliższych kilku lat chcemy sukcesywnie zwiększać nasze udziały w polskim rynku AGD oraz dalej umacniać pozycję lidera w segmencie zmywarek i sprzętu do zabudowy - mówi nowy dyrektor. - Będziemy również pracować nad podniesieniem i tak już bardzo wysokiej świadomości naszych marek wśród konsumentów, w szczególności marki Siemens.
Krzysztof Nagodziński ma 37 lat. Pochodzi z Warszawy. Jest absolwentem Wydziału Inżynierskiego UW oraz podyplomowych studiów na warszawskiej SGH, na kierunku Zarządzania Marketingiem w Przedsiębiorstwie. Po ukończeniu studiów pracował w firmie Hasbro (lider rynku zabawek) jako brand manager, a następnie w firmie Staedtler (artykuły biurowe), gdzie pełnił funkcję dyrektora działu marketingu.
Dołącz do dyskusji: Zmiana na stanowisku dyrektora marketingu w BSH