Zmiany organizacyjne i personalne w Stroer Media
Stroer Media dzieli pion sprzedaży na trzy działy. Jednocześnie w firmie następują zmiany personalne.
Pion sprzedaży w Stroer Media zostaje podzielony na trzy działy: sprzedaży agencyjnej, administracji sprzedaży i sprzedaży regionalnej. - W oparciu o system SAP dokonaliśmy reorganizacji na aktywną sprzedaż i część administracyjną, dzięki czemu mamy gwarancję aktywnego pozyskiwania nowych budżetów i możliwość zapewnienia im obsługi na najwyższym poziomie - przekonuje Adam Tkaczyk, wiceprezes firmy.
Obowiązki dyrektora działu sprzedaży agencyjnej pełni Elżbieta Con, odpowiadając za realizacje budżetu zespołów sprzedażowych na poziomie działu agencyjnego oraz za negocjacje, budowę i utrzymywanie relacji z domami mediowymi. Stanowisko dyrektora działu administracji sprzedaży objęła - po awansie z funkcji szefa działu realizacji kampanii - Agnieszka Godlewska, która zarządza zespołem planerów kampanii i asystentów sprzedaży.
Z kolei działem sprzedaży regionalnej kieruje Bogdan Rowiński, pozostając jednocześnie szefem marketingu i dyrektorem działu obsługi klienta. Do zespołu tej nowoutworzonej struktury dołączył też Grzegorz Kaszuba po przejściu z łódzkiego oddziału AMS. Jako key account manager jest odpowiedzialny za region łódzki i lubelski.
Dołącz do dyskusji: Zmiany organizacyjne i personalne w Stroer Media