Zmiany w strukturze Discovery Media. Marcin Łukasiewicz awansuje
Discovery Networks wprowadza od stycznia 2014 roku zmiany w strukturze zespołu Discovery Media, który przestanie sprzedawać czas reklamowy w kanałach spółki, a zajmie się jedynie niestandardowymi rozwiązaniami reklamowymi.
Discovery Media będzie specjalizować się w oferowaniu klientom niestandardowych rozwiązań reklamowych na na kanałach Discovery Channel, TLC, ID, Discovery Historia, Discovery Turbo Xtra, Discovery Science i Animal Planet. Wśród oferowanych rozwiązań znajdują się m.in. partnerstwo i sponsoring kanału, winiety programowe i komercyjne, „smart ideas” czy brandowany blok reklamowy.
- Jestem przekonana, że koncentrując się na dostarczaniu najwyższej jakości produktów i kreatywnych niestandardowych rozwiązań reklamowych będziemy mogli jeszcze lepiej zaspakajać potrzeby klientów. Badania wskazują, że siła marki naszych kanałów ma pozytywny wpływ na postrzeganie przekazów reklamodawców i dlatego będziemy rozwijać ofertę w tym zakresie - mówi Dorota Żurkowska - Bytner, vice president ad sales development w Discovery Networks CEEMEA.
Zespół ad sales będzie także odpowiedzialny za koordynację współpracy z zewnętrznymi biurami reklamy w Polsce, na Węgrzech, w Czechach i Słowacji. Jak już bowiem informowaliśmy, sprzedaż i planowanie czasu reklamowego na kanałach Discovery Networks w Polsce zostaną powierzone od stycznia 2014 spółce TVN Media w ramach projektu Premium TV (więcej na ten temat).
W związku z tymi zmianami Marcin Łukasiewicz, ad sales director dotychczas odpowiedzialny za Polskę, awansował na stanowisko ad sales directora CEN zwiększając zakres odpowiedzialności na Europę Środkową. Na swoich stanowiskach pozostają brand partnership managerowie Anna Korolczuk oraz Sylwia Korycka.
Spółka nie informuje, czy w związku ze zmianami są planowane zwolnienia w dziale Discovery Media.
Dołącz do dyskusji: Zmiany w strukturze Discovery Media. Marcin Łukasiewicz awansuje