Zmiany w 'Sukcesach i Porażkach'
Od ukazującego się w piątek drugiego wydania "Sukcesów i Porażek" (Phoenix Press) w tym roku dwutygodnik będzie mieć nową szatę graficzną, logo i zmienioną zawartość. Nowy claim tytułu brzmieć będzie: "Warto kochać, warto marzyć, warto żyć".
W ramach struktury pisma zachowany zostanie układ dziewięciu historii utrzymanych w formie zwierzeń. Zmodyfikowane będą natomiast rubryki poradnicze, które zostaną podzielone na bloki: zakupy, finanse, bezpieczeństwo kobiet, ekologia, zdrowie, uroda, forma, dietetyka. Nowością będzie dział "Najpiękniejsze historie miłosne" poświęcony najgłośniejszym romansom, zarówno tym współczesnym, jak i historycznym.
Tytuł zmieni format z 205x280 mm na 205x297 mm, ale nadal będzie mieć taką samą objętość, która wynosi 36 stron. Bez zmian pozostaje też cena "Sukcesów i Porażek" (pismo kosztuje 1,20 zł) i jego nakład (ok. 250 tys. egz.).
Wprowadzenie zmian w tytule koordynowała jego redaktor naczelna Olga Gitkiewicz, która kieruje redakcją dwutygodnika od września ub. r.
Zmiany w "Sukcesach i Porażkach" wsparte są kampanią reklamową w magazynach Wydawnictwa Bauer ("Chwila dla Ciebie", "Bella Relaks", "Takie jest życie" i "Świat i Ludzie") i tytułach Phoenix Press z segmentu real life stories. Kreację akcji i mediaplan przygotował wydawca we własnym zakresie.
Dołącz do dyskusji: Zmiany w 'Sukcesach i Porażkach'