SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Znaki 2” hitem AXN, serial oglądało 151 tys. widzów

Drugi sezon „Znaków” oglądało średnio 151 tys. widzów, o 54 tys. osób więcej niż gromadził pierwszy sezon emitowany jesienią 2018 roku. Produkcja miała kilkukrotnie wyższą oglądalność od średnich długookresowych wyników stacji. Stacja AXN w paśmie jej emisji był wiceliderem wśród stacji filmowo-serialowych - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Andrzej Konopka w „Znakach 2”; fot. Wojciech Nekanda Trepka Andrzej Konopka w „Znakach 2”; fot. Wojciech Nekanda Trepka

Premierowe odcinki serialu „Znaki 2” w AXN oglądać można było we wtorki o godz. 22.00, w okresie od 7 kwietnia do 26 maja 2020 roku. Średnia oglądalność premierowych odcinków produkcji wyniosła 151 tys. widzów, co przełożyło się na 1,27 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 1,23 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Przynajmniej przez 1 minutę każdy z poszczególnych odcinków obejrzało średnio 233 tys. osób w grupie 4+, a w 16-49 było to 94 tys. Skumulowany zasięg produkcji (zarówno emisji premierowych, jak i powtórkowych) wyniósł 1,23 mln widzów w 4+ i 464 tys. w 16-49.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Najwięcej widzów zgromadził odcinek serialu z 14 kwietnia. Przyciągnął przed telewizory 162 tys. osób.

Dla porównania - emitowany w okresie od 10 października do 28 listopada 2018 roku w środy o godz. 22.00 - pierwszy sezon produkcji miał o 54 tys. oglądających mniej - było to 97 tys. widzów, co przełożyło się na 0,85 proc. udziału w 4+ i 0,99 proc. w 16-49. Z kolei w porównaniu do analogicznego pasma w okresie poprzedzającym emisję „Znaków 2” (wtorek godz. 22.00-23.00; 11 luty-31 marzec 2020) AXN zyskał 98 tys. widzów.

Produkcja miała kilkukrotnie wyższe wyniki, niż średnia długookresowa oglądalność AXN. Na przykład w zeszłym roku średni udział stacji wśród wszystkich widzów wyniósł 0,34 proc., a w grupie komercyjnej było to 0,37 proc.

Jak wynika z naszych ustaleń, stacja AXN w paśmie emisji „Znaków 2” była wiceliderem oglądalności wśród stacji filmowo serialowych w grupie 4+ (za TVP Seriale). Z kolei w 16-49 stacja zajęła miejsce trzecie, plasując się za TVP Seriale i Polsat Film.

„Znaki” to połączenie kryminału z elementami mystery i thrillera obyczajowego. Akcja produkcji toczy się w Górach Sowich.

W drugim sezonie produkcji widzowie ponownie oglądać mogą m.in.: Andrzeja Konopkę, Helenę Sujecką, Małgorzatę Hajewską-Krzysztofik, Helenę Englert, Mirosława Kropielnickiego, Michała Czerneckiego, Rafała Cieszyńskiego, Magdalenę Żak i Paulinę Gałązkę. Do obsady serialu dołączyli: Barbara Wypych i Rafał Mohr.

Producentem cyklu ponownie jest ATM Grupa. Serial reżyserują Jakub Miszczak i Monika Filipowicz. Za scenariusz drugiego sezonu odpowiadają Wojciech Miłoszewski, Błażej Przygodzki, Katarzyna Berenika Miszczuk i Marzena Podgórska.

Od 3 czerwca AXN pokazywać będzie powtórki wszystkich odcinków 2. sezonu „Znaków”. Co środę około 22.00 (czyli w dotychczasowym paśmie nadawania premier) będzie można zobaczyć dwa powtórkowe odcinki serialu.

Dołącz do dyskusji: „Znaki 2” hitem AXN, serial oglądało 151 tys. widzów

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Olo
No faktycznie szał. Dla 50tys widzów komercji na odc dziki szał
0 0
odpowiedź
User
Qwert
No faktycznie szał. Dla 50tys widzów komercji na odc dziki szał


AXN jest też na rynkach zagranicznych, więc możliwe że tam jeszcze puszczą. Ponadto, mogą też sprzedaż prawa emisji do innej polskiej tv. Warto kręcić własne produkcje.
0 0
odpowiedź
User
Serialowiec
Znaki to świetny serial polski.spoko się ogląda
0 0
odpowiedź