Zofia Bugajna-Kasdepke i Sebastian Hejnowski zakładają agencję public relations
Na rynku usług PR niebawem oficjalnie ruszy agencja założona przez Zofię Bugajną-Kasdepke i Sebastiana Hejnowskiego.
Nowa agencja ma specjalizować się w obszarach public affairs, public relations i usługach kreatywnych. W najbliższym czasie ma zaprezentować oficjalną nazwę i zespół. Wiadomo, że firma ma siedzibę w Hotelu Europejskim i pozyskała już inwestora, którego także ogłosi w najbliższym czasie.
- Jesteśmy z Sebastianem [Hejnowskim] od wielu lat na rynku PR, wspólnie osiągnęliśmy wiele sukcesów. Nasz trzecia wspólniczka ma bardzo duży potencjał, jeśli chodzi o branded content - to unikatowa kompetencja, którą będziemy chcieli rozwijać w założonej agencji. Uznaliśmy, że nasza trójka to idealna konfiguracja - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Zofia Bugajna-Kasdepke.
Ambitne plany
Jak zapowiada, że nowa agencja ma ambicje stać się dużą, międzynarodową firmą, działającą na szczeblu regionalnym. - Business development to nasza mocna strona, rozwijaliśmy już sieciowy biznes w regionie i zakładaliśmy biura w CEE. Teraz chcemy wykorzystać wiedzę, doświadczenie i międzynarodowy networking na swoją rzecz - podkreśla Bugajna-Kasdepke.
Spółka o roboczej nazwie SNG została zarejestrowana w KRS 25 stycznia br. Jej udziałowcami są Zofia Bugajna-Kasdepke (45 proc.), Sebastian Hejnowski (45 proc.) oraz Joanna Poniatowska (10 proc.). Poniatowska ostatnio związana była z "Vogue Polska", wcześniej pracowała w TVN i Canal+.
Zofia Bugajna-Kasdepke i Sebastian Hejnowski przez wiele lat w Publicis
Przez wiele lat Zofia Bugajna-Kasdepke i Sebastian Hejnowski pracowali wspólnie w strukturach regionalnych grupy Publicis.
Zofia Bugajna-Kasdepke była odpowiedzialna za rozwój biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej, zajmowała także stanowisko chief communications officera w Publicis Communications. Była też business development directorem i członkinią zarządu na region CEE w MSL Group. Z firmą rozstała się po blisko 10 latach w sierpniu 2019 roku.
Bugajna-Kasdepke po opuszczeniu struktur Publicis była wiceprezeską i członkinią zarządu w firmie odzieżowej Risk Made in Warsaw. Jako global brand director była odpowiedzialna za kompleksowe zarządzanie marką oraz rozwój biznesu - w tym za ekspansję marki na zagraniczne rynki.
Wcześniej była szefową departamentu komunikacji marketingowej w Gemiusie. W przeszłości związana z agencjami Edelman Polska, Euro RSCG Sensors (obecnie Havas PR). Przez chwilę była też dziennikarką TVP.
Zofia Bugajna-Kasdepke pracowała dla największych światowych marek jak: Coca-Cola, P&G, LVMH, Amazon czy Netflix. Zespoły, które prowadziła zdobyły kilkadziesiąt nagród i wyróżnień, między innymi: EFFIE, Golden Drum, SABRE Award, IPRA Golden World Award, European Excellent Award, Złote Spinacze, Impactory, a także tytuły Kampania Społeczna Roku.
Sebastian Hejnowski odszedł z Publicis Groupe pod koniec kwietnia ubiegłego roku, z firmą formalnie była związany do końca 2020r. Oprócz zarządzania agencją PR MSL pełnił w Publicisie funkcję chief growth officera.
Sebastian Hejnowski był jednym z udziałowców agencji Ciszewski PR, którą Publicis Groupe przejęła w 2011 roku i zmieniła nazwę na MSL. Po tej fuzji odpowiadał za zarządzanie i rozwój MSL w regionie, włączył do niej istniejące agencje w Bukareszcie i Sofii oraz nowe w Stambule i Pradze. Kolejno pełnił funkcje dyrektora MSL Group w Polsce, od połowy 2015 roku - szefa tej agencji w Europie Środkowo-Wschodniej, a jesienią 2017 roku został szefem spółki LBG, do której przeniesiono agencje Arc, Leo Burnett i MSL.
Hejnowski był też członkiem europejskiego komitetu sterującego MSL. Pełnił funkcję jurora w konkursach marketingowych, m.in. Golden Drum, Cristal Festival i Złote Spinacze. Jest wykładowcą akademickim, autorem książek.
Dołącz do dyskusji: Zofia Bugajna-Kasdepke i Sebastian Hejnowski zakładają agencję public relations