Zomato wchodzi do Polski, przejmując serwis Gastronauci.pl
Zomato, międzynarodowy serwis poświęcony wyszukiwaniu restauracji, przejął polski serwis Gastronauci.pl, prezentujący informacje o lokalach gastronomicznych. W ten sposób wszedł na polski rynek.
Transakcja przejęcia Gastronautów przez Zomato zostanie sfinalizowana najprawdopodobniej na początku listopada. Jej kwota nie została ujawniona.
Zomato i Gastronauci będą w kolejnych miesiącach ściśle współpracować, razem przygotowując zintegrowaną ofertę.
Serwis Gastronauci został założony przez Olę Lazar w 2007 roku. W czerwcu br. odwiedziło go 369,5 tys. użytkowników (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).
- Ola i zespół serwisu Gastronauci stworzyli doskonały produkt, który jest bardzo dobrze rozpoznawalny w Polsce - uzasadnia Deepinder Goyal, założyciel i dyrektor naczelny Zomato. - Zomato i Gastronauci będą wspólnie budować najlepszą platformę łączącą użytkowników i branżę restauratorską. Bardzo cieszymy się, że będziemy pracować wspólnie nad zintegrowanym produktem, który upowszechni w Polsce naszą technologię w oparciu o ugruntowaną pozycje serwisu Gastronauci - zapowiada.
Przejęcie Gastronauci.pl jest czwartym zrealizowanym przez Zomato w ostatnich trzech miesiącach. W sierpniu br. serwis Zomato przejął Lunchtime.cz i Obedovat.sk, a w czerwcu - MenuMania, najpopularniejszy w Nowej Zelandii serwis poświęcony restauracjom. W najbliższej przyszłości Zomato planuje rozszerzenie działalności o kolejne kraje w Europie Środkowej i Wschodniej.
Serwis Zomato został założony w 2008 roku w Delhi przez Deepindera Goyala i Pankaja Chaddah. Obecnie działa w ponad 100 miastach w Indiach, Wielkiej Brytanii, Polsce, Czechach, Słowacji, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Republice Południowej Afryki, Nowej Zelandii, Filipinach, Portugalii, Brazylii, Chile, Turcji, Indonezji, Sri lance i Katarze.
Dołącz do dyskusji: Zomato wchodzi do Polski, przejmując serwis Gastronauci.pl