„Żony Hollywood” ogląda 1,14 mln osób. TVN liderem rynku
Nowy program „Żony Hollywood” po trzech pierwszych odcinkach ogląda średnio 1,14 mln osób, o 200 tys. mniej niż śledziło „Surowych rodziców” w tym paśmie rok temu. Produkcja daje TVN jednak pozycję lidera rynku telewizyjnego.
Premierowe odcinki „Żon Hollywood” emitowane są na antenie TVN w poniedziałki o godz. 22.30, począwszy od 16 marca br. Trzy pierwsze odcinki programu oglądało średnio 1,14 mln widzów. Przełożyło się to na 12,44 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 16,61 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
W analizowanym okresie największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek produkcji. Zgromadził on przed telewizorami 1,25 mln oglądających.
W porównaniu do niemal analogicznego okresu ub.r. TVN w poniedziałkowym paśmie notuje gorsze wyniki. Wówczas stacja pokazywała o tej porze reality-show „Surowi rodzice”, który po trzech odcinkach (wyemitowanych w okresie od 3 marca do 17 marca ub.r.) śledziło średnio 1,34 mln osób, co przełożyło się odpowiednio na 15,22 proc. i 17,02 proc. udziału (zobacz te dane).
Trzy topowe odcinki
Data |
Godz. |
Wszyscy 4+ |
|
AMR |
SHR % |
||
16-03-2015 |
22:31:22 |
1 249 571 |
13,80% |
23-03-2015 |
22:31:16 |
970 382 |
11,21% |
30-03-2015 |
22:29:54 |
1 202 722 |
12,24% |
Średnio: |
1 140 921 |
12,44% |
TVN w czasie emisji „Żon Hollywood” jest liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajmuje Polsat, nadający wówczas filmy fabularne, co przekłada się na 11,28 proc. udziału. Dalej plasują się: TVP2 („Tomasz Lis na żywo” i filmy dokumentalne; 9,69 proc.) oraz TVP1 (dokumenty i filmy; 6,23 proc.).
Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej trzecia jest Jedynka, a czwarta - Dwójka.
Oglądalność konkurencji
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
AMR |
SHR % |
SHR % |
|
TVN - Żony Hollywood |
1 140 921 |
12,44% |
16,61% |
Polsat |
1 034 244 |
11,28% |
14,58% |
TVP2 |
888 393 |
9,69% |
5,46% |
TVP1 |
571 616 |
6,23% |
5,84% |
„Żony Hollywood” to opowieść o życiu bogatych Polek w amerykańskiej fabryce snów. Format produkuje firma Golden Media Polska.
Dołącz do dyskusji: „Żony Hollywood” ogląda 1,14 mln osób. TVN liderem rynku