Związek Polskie Okna i Drzwi postawił na RedPen
Agencja RedPen Public Relations rozpoczęła współpracę ze Związkiem Producentów, Dostawców i Dystrybutorów Polskie Okna i Drzwi.
Agencja zajmie się przygotowaniem i realizacją kampanii Public Relations oraz zadba o bieżące kontakty z mediami. Celem kampanii skierowanej do klientów indywidualnych, wykonawców i architektów jest rekomendacja dobrych praktyk w zakresie stolarki budowlanej, dostarczenie odbiorcom fachowej wiedzy na ten temat, a także promowanie wiarygodnego i profesjonalnego wizerunku związku oraz firm w nim zrzeszonych.
Ze strony agencji za projekt odpowiada Marcin Wojciechowski oraz Izabela Jurek.
Polski Związek Okna i Drzwi to organizacja zrzeszająca czołowych polskich producentów, dostawców i dystrybutorów stolarki budowlanej. Celem Związku jest działanie na rzecz rozwoju branży stolarki okiennej i drzwiowej w Polsce, aktywne wspieranie działań eksportowych, promowanie termomodernizacji budynków oraz eliminacja z rynku wyrobów niecertyfikowanych.
Dołącz do dyskusji: Związek Polskie Okna i Drzwi postawił na RedPen