„Życie na Gorąco” na czele tygodników yellow. „Twoje Imperium” najbardziej w dół
W lipcu 2015 roku wszystkie tygodniki z segmentu yellow zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciło „Twoje Imperium”. Liderem zestawienia pozostało „Życie na Gorąco”.
Liderem wśród tygodników yellow (wydawcą wszystkich pism jest Wydawnictwo Bauer) pozostaje „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem w lipcu 2015 roku względem lipca 2014 roku zmalała o 4,04 proc. i wyniosła 600 718 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Druga lokata należała do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 7,58 proc. do 322 559 egz. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.
Na ostatnim miejscu podium uplasował się tygodnik „Rewia”, którego średni wynik sprzedażowy w badanym miesiącu uplasował się na poziomie 222 869 egz., po spadku o 7,42 proc.
Warto dodać, że ostatnie miejsce zajął nowy magazyn „Dobry Tydzień” (również wydawany przez Wydawnictwo Bauer), który wszedł na rynek 27 października 2014 roku. W lipcu br. jego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 166 718 egz.
Wirtualnemedia.pl |
lipiec |
|||||
ZKDP |
2015 |
2014 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Życie na Gorąco |
774 840 |
600 718 |
600 718 |
798 883 |
625 991 |
625 991 |
Twoje Imperium |
449 771 |
322 559 |
322 559 |
465 919 |
349 009 |
349 009 |
Rewia |
332 952 |
222 869 |
222 869 |
349 104 |
240 722 |
240 722 |
Świat & Ludzie |
304 705 |
190 751 |
190 751 |
307 916 |
197 410 |
197 410 |
Na Żywo |
291 315 |
188 211 |
188 211 |
301 705 |
193 690 |
193 690 |
Dobry Tydzień |
271 411 |
166 718 |
166 718 |
- |
- |
- |
W porównaniu do czerwca br. wszystkie tytuły zanotowały wzrosty średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskał tygodnik „Na Żywo” - było to 16,29 proc.
Wirtualnemedia.pl |
2015 |
|||||
ZKDP |
lipiec |
czerwiec |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Życie na Gorąco |
774 840 |
600 718 |
600 718 |
721 111 |
538 927 |
538 927 |
Twoje Imperium |
449 771 |
322 559 |
322 559 |
417 142 |
296 986 |
296 986 |
Rewia |
332 952 |
222 869 |
222 869 |
311 929 |
210 234 |
210 234 |
Świat & Ludzie |
304 705 |
190 751 |
190 751 |
292 676 |
184 725 |
184 725 |
Na Żywo |
291 315 |
188 211 |
188 211 |
273 394 |
161 841 |
161 841 |
Dobry Tydzień |
271 411 |
166 718 |
166 718 |
259 138 |
158 995 |
158 995 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Życie na Gorąco” na czele tygodników yellow. „Twoje Imperium” najbardziej w dół