Produkty marki Biscuiterie można kupić na firmowym stoisku w Centrum Handlowym Targówek w Warszawie, oraz w wybranych restauracjach Tomatillo, będących własnością Spółki LOT Catering. Restauracje te zlokalizowane są w Ministerstwie Skarbu Państwa, Hali Expo oraz budynku Polskich Linii Lotniczych LOT. W zależności od chęci i apetytu możemy wybrać małe (60g) i duże (120g) muffiny, słodkie i wytrawne, z owocami w środku lub płynną czekoladą. Bananowo – malinowy song, Jagodowa bajka czy Leśna pokusa, to tylko niektóre nazwy słodkich muffinów dostępnych w ofercie Biscuiterie. Zdecydowaną nowością na rynku są natomiast te o wytrawnym smaku, które mogą być traktowane jako przekąska na każdą porę dnia np. zamiast kanapki. Można je również posmarować np. masłem, pastą oliwkową lub sosem czosnkowym, zjeść na ciepło lub na zimno. Z oferty wytrawnych muffinów do wyboru mamy m. in. z pepperoni, krewetkami, łososiem, kurczakiem, pieczarkami, serem i szynką. Muffiny, to nie jedyna propozycja nowej marki. Cukiernia oferuje również ciasta, torty, tarty owocowe i wiele innych wyrobów cukierniczych. Produkty przygotowywane są z naturalnych składników, zgodnie z tradycyjnymi recepturami mistrzów cukiernictwa. Biscuiterie to nowoczesna marka skierowana do ludzi młodych, aktywnych, niebanalnych, ceniących wysoką jakość produktu. Kieruje swoją ofertę do klientów indywidualnych, dużych sieci handlowych oraz hurtowni spożywczych. Wyroby cukiernicze Biscuiterie można nabyć w wybranych punktach sprzedaży. Obecnie profil marki w serwisie społecznościowym Facebook skupia już prawie 6 tysięcy fanów, którzy prowadzą gorące dyskusje na temat smaków i preferencji odnośnie naszych muffinów. Trwają również prace nad stroną internetową dedykowaną wyłącznie marce Biscuiterie – mówi Cezary Piernikowski, Product Manager w Spółce LOT Catering. Dzięki wdrożeniu Systemu Zarządzania Jakością i Bezpieczeństwem Żywności, według wymagań norm ISO 9001:2009 i ISO 22000:2006 (HACCP), LOT Catering gwarantuje najwyższą jakość i bezpieczeństwo produktów.