Zespół 365PR, marki 365 agencja specjalizującej się w komunikacji wizerunkowej, od maja br. odpowiada za działania public relations marki Bracia Koral - Lody Jak Dawniej. To kolejna, po obsłudze Social Mediów, usługa realizowana dla młodszej marki PPL Koral.
W ramach umowy specjaliści 365 PR odpowiedzialni są za działania media relations, wsparcie kreatywne przedsięwzięć realizowanych przez klienta oraz pozyskiwanie i współpracę z partnerami marki. Agencja uruchomiła także nowoczesne biuro prasowe, które wspiera procesy komunikacyjne marki. Najnowsze komunikaty i materiały dla mediów dostępne są pod adresem http://media.365agencja.pl/clients/3088.
Bracia Koral - Lody Jak Dawniej to kolejny klient z sektora FMCG, dla którego pracuje agencja. Specjaliści 365 PR odpowiadają także za komunikację wizerunkową TEEKANNE Polska. Wspierają również marki Frugo i Black Energy Drink należące do firmy FoodCare.
365 agencja od lipca 2015 roku odpowiada za promocję marki Bracia Koral w mediach społecznościowych. Aktualnie stronę marki na Facebooku śledzi ponad 11 tysięcy użytkowników.
Na początku 2016 roku wdrożony został także nowoczesny serwis www.braciakoral.pl zaprojektowany przez agencję. Na stronie, oprócz prezentacji asortymentu produktów, konsumenci mogą znaleźć stale powiększaną bazę inspiracji i przepisów na desery. Regularnie aktualizowane są także informacje na temat wydarzeń specjalnych, w które zaangażowana jest marka.
dostarczył infoWire.pl