Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2011-08-09

A A A POLEĆ DRUKUJ

Cache Cache - kolejny sklep w Pasażu Łódzkim. W modzie idzie nowe

150x110

Feeria barw, intrygujące zestawienia, moda lat 50. i 70., a także styl miejskiego country – wszystko to w nowym sklepie Cache Cache, który wystartuje w Pasażu Łódzkim pod koniec wakacji. 

Pasaż Łódzki już od wielu miesięcy przechodzi liczne przemiany, które mają na celu dostosowanie jego oferty do wymagań klientów. „Wśród osób, które odwiedzają naszą Galerię Handlową, znajdują się młodzi, aktywni ludzie poszukujący modnych ubrań w atrakcyjnych cenach. To właśnie dla nich poszerzamy ofertę Pasażu o takie marki jak H&M, czy Cache Cache. Oba brandy zadebiutują pod koniec wakacji" - mówi Anna Mrzewa, Dyrektor Pasażu Łódzkiego.

Otwarcie Cache Cache nastąpi 25 sierpnia. Firma zajmie lokal o powierzchni 200 m2. Według zapowiedzi, salon zostanie wykończony zgodnie z najnowszym konceptem wizualnym Cache Cache. Na przełomie sierpnia i września zadebiutuje w nim kolekcja jesienno–zimowa 2011-2012. Jej wyróżnikami są dynamiczne zestawienia kolorystyczne, inspirowane atmosferą z filmów Woody’ego Allena, a także stylizacja à la student elitarnej, amerykańskiej uczelni. Charakterystyczny look bananowej młodzieży reprezentują koszulki polo, romby, kraciaste wzory, kardigany i wiązane na ramionach swetry.

Do Cache Cache powinny się również udać osoby zainteresowane miejską odmianą nurtu country, a także klimatem retro rodem z lat 50. i 70. Fani kultowej sagi „Zmierzch” zapewne zwrócą uwagę na romantyczne zestawienia, łączące w sobie koronkowe, romantyczne detale, z ciężkimi, rockowymi akcentami. 

W związku z otwarciem nowego obiektu Cache Cache przygotował specjalną ofertę cenową:

Spodnie - marchewki za 69,90 pln

CAROTTE (MARINE, NOIR, MASTIC)

ALMERYS (MARINE, MASTIC)

BEARTOUCH (MARINE, KAKI)

 

Koszule za 39,90 pln

CHECITA (CIEL/BLUE, EXCALIBUR)

CHECITY (NOIR, BLANC, ALUMINIUM)

CHELACE (BLANC, NOIR, GRIS)

 

Jeansy za 79,90 pln

BEJEAG (JEAN BRUT, NOIR, BLANC)

BAJEAC (JEAN BRUT, NOIR BLANC)

 

Topy za 14,90 pln

FRONLIG (CERISE, MARRON, OUTREMER, NOIR, EXCALIBUR, BLANC)  

 

Sweterki za 39,90 pln

DENTIS+ (NOIR, BLANC, GRIS, CERISE)

LANKAS+ (NOIR GRIS, EXCALIBUR, OUTREMER, CANDY, BLANC)

 

Cache Cache jest marką należącą do Grupy Beaumanoir, która posiada swoje przedstawicielstwa we Francji, Chinach, Włoszech, Hiszpanii, Belgii, Rumunii, na Łotwie i Bliskim Wschodzie. W Polsce marka dostępna jest w 44 sklepach.

 

Właścicielem Pasażu Łódzkiego jest Pradera Central Łódź Gallery Sp. z o.o., należąca do funduszu PCEF zarządzanego przez Pradera Europe. W Polsce Pradera Europe reprezentowana jest przez spółkę Pradera Management Poland Sp. z o.o.

Apsys to międzynarodowy operator nieruchomości handlowych. W Polsce jest deweloperem i zarządcą 14. centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 600 000 m2, zlokalizowanych w 11 miastach Polski. Apsys to firma zajmująca się kompleksową obsługą centrów począwszy od zarządzania umowami najmu, przez tworzenie strategii marketingowych, po techniczne utrzymanie centrów.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS