Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2014-07-03

A A A POLEĆ DRUKUJ

Carrefour Polska otworzy hipermarket w Pile

W IV kwartale 2014 roku Carrefour Polska planuje otworzyć swój hipermarket w Pile. Sklep o powierzchni sprzedaży 3 500 m kw. zlokalizowany będzie w nowopowstającej Galerii Piła.

Carrefour jest firmą multiformatową, która w Polsce posiada ponad 600 sklepów, są to: hipermarkety, supermarkety, franczyzowe sklepy osiedlowe, a także centra handlowe i stacje paliw. Zróżnicowane formaty i oferowany w nich asortyment odpowiada na różne potrzeby klientów.

Hipermarkety zajmują istotną pozycję w działalności handlowej Carrefour, charakteryzują się bowiem bogatą ofertą handlową, w skład której wchodzi bardzo zróżnicowany wybór produktów spożywczych, jak również przemysłowych, która nieustanie jest wzbogacana o nowy asortyment, w tym francuskie specjały charakterystyczne dla poszczególnych części tego kraju. Przykładem takim może być unikalna linia produktów „Reflets de France”, która obejmuje staranie wyselekcjonowaną kolekcję serów, wędlin, wyrobów garmażeryjnych oraz cukierniczych.

W wybranych hipermarketach Carrefour powstają też własne wędzarnie, dzięki którym klienci sieci mają możliwość zakupienia wędlin wyprodukowanych na miejscu, w oparciu o tradycyjne receptury. Wprowadzane są także nowe udogodnienia dla klientów, jak system „Jednej kolejki” oraz strefy „Szybkich zakupów”.

Przyszłością handlu detalicznego jest stałe dopasowywanie i rozwijanie oferty produktowej. Dlatego Carrefour poszerza ofertę produktów regionalnych, a także ekologicznych i bio.

Nowy hipermarket Carrefour powstanie w Galerii Handlowej Piła, którą realizuje Rank Progress wspólnie z IMMOFINANZ Group, a Carrefour będzie tam jednym z głównych najemców.

Carrefour Polska jako jeden z wiodących operatorów spożywczych, posiada swoje sklepy w licznych centrach handlowych na terenie całej Polski. Hipermarkety sieci, nie tylko generują wysoką odwiedzalność samego sklepu, ale również całej galerii handlowej. W znaczny sposób wpływają na pozycjonowanie oraz pozytywny wizerunek obiektu, w którym się znajdują.


dostarczył infoWire.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS