16 maja Carrefour Polska przystąpił do ogólnokrajowej akcji „Więcej życzliwości dla kobiet w ciąży". Sieć będzie promowała akcję poprzez plakaty umieszczone przy kasach oraz w Carrefour TV, która jest dostępna na terenie sklepów. Patronat honorowy nad akcją objęło „Ministerstwo Infrastruktury".
Carrefour Polska włączył się do akcji „Więcej życzliwości dla kobiet w ciąży" aby przypomnieć klientom, że poprzez swoje zachowanie każdy może codziennie pomagać innym. Wystarczy ustąpić takiej osobie miejsca w kolejce, lub po prostu pomóc niosąc koszyk z zakupami. Przyszli rodzice w trosce o zdrowie dziecka, powinni móc liczyć na przychylne traktowanie ze strony reszty społeczeństwa. Carrefour, jako duża sieć handlowa ma możliwość dotarcia z tym przekazem do szerokiego grona osób, dlatego też postanowiliśmy włączyć się w tę inicjatywę" - mówi Maria Cieślikowska, dyrektor ds. komunikacji zewnętrznej i PR Carrefour Polska.
We wszystkich sklepach sieci Carrefour w których funkcjonuje Carrefour TV, już od 15 maja klienci będą informowani o akcji poprzez specjalne spoty. Dodatkowo od 31 maja do 15 czerwca przy kasach w hipermarketach, zostaną wyeksponowane plakaty informacyjne, których celem będzie zwrócenie uwagi klientów na to, że każdy we własnym zakresie może pomóc przyszłym mamom, także podczas takich czynności jak codzienne zakupy.