Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2010-05-17

A A A POLEĆ DRUKUJ

Carrefour pomaga przyszłym mamom

16 maja Carrefour Polska przystąpił do ogólnokrajowej akcji „Więcej życzliwości dla kobiet w ciąży". Sieć będzie promowała akcję poprzez plakaty umieszczone przy kasach oraz w Carrefour TV, która jest dostępna na terenie sklepów. Patronat honorowy nad akcją objęło „Ministerstwo Infrastruktury".

Carrefour Polska włączył się do akcji „Więcej życzliwości dla kobiet w ciąży" aby przypomnieć klientom, że poprzez swoje zachowanie każdy może codziennie pomagać innym. Wystarczy ustąpić takiej osobie miejsca w kolejce, lub po prostu pomóc niosąc koszyk z zakupami. Przyszli rodzice w trosce o zdrowie dziecka, powinni móc liczyć na przychylne traktowanie ze strony reszty społeczeństwa. Carrefour, jako duża sieć handlowa ma możliwość dotarcia z tym przekazem do szerokiego grona osób, dlatego też postanowiliśmy włączyć się w tę inicjatywę" - mówi Maria Cieślikowska, dyrektor ds. komunikacji zewnętrznej i PR Carrefour Polska.

We wszystkich sklepach sieci Carrefour w których funkcjonuje Carrefour TV, już od 15 maja klienci będą informowani o akcji poprzez specjalne spoty. Dodatkowo od 31 maja do 15 czerwca przy kasach w hipermarketach, zostaną wyeksponowane plakaty informacyjne, których celem będzie zwrócenie uwagi klientów na to, że każdy we własnym zakresie może pomóc przyszłym mamom, także podczas takich czynności jak codzienne zakupy.

 





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS