Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2012-06-20

A A A POLEĆ DRUKUJ

Cukier Królewski kolejny raz nagrodzony Złotym Laurem Konsumenta

150x110


Już po raz drugi marka Cukier Królewski została uznana przez konsumentów za najpopularniejszą w swojej kategorii. 
 

Złoty Laur Konsumenta, to wyjątkowe wyróżnienie, które świadczy o tym, jak dużą i niesłabnącą popularnością cieszą się dane produkty czy usługi. Klienci po raz kolejny docenili produkty marki Cukier Królewski, co jest dowodem na to, że istotna jest dla nich jakość oraz bogaty asortyment, które oferuje producent tej marki. 

 

Laur Konsumenta jest dla nas szczególnie ważną nagrodą, ponieważ przyznają ją sami konsumenci. Jesteśmy podwójnie dumni, gdyż zostaliśmy nagrodzeni po raz kolejny. A nic tak bardzo nie cieszy, jak świadomość niesłabnącego zaufania, którym nas darzą konsumenci. – komentuje Beatrycze Grela - Dyrektor ds. Marketingu i PR Südzucker Polska S.A.

 

Laur Konsumenta jest największym programem konsumenckim w Polsce, prowadzonym od 8 lat. Projekt ma na celu wyłonienie produktów oraz usług, które cieszą się największą popularnością na polskim rynku. Wyróżnienia przyznawane są na podstawie ogólnopolskich badań satysfakcji klientów. Organizatorem Lauru Konsumenta 2012 jest Kowalski Pro-Media, oraz redakcja „Rzecz o Biznesie” – dodatku do dziennika „Rzeczpospolita”.  

 

 





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS