Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2022-03-31

A A A POLEĆ DRUKUJ

Czeska firma planuje dalszy rozwój w Polsce, inwestując 14% obrotów w badania i rozwój

Spółka jest obecnie największym na świecie producentem domofonów IP

Wzrost napędzany przez wybór 2N do realizacji kultowych projektów, takich jak Varso Tower i Metro Warszawskie

Inwestycja w wysokości 14% obrotów w badania i rozwój to bardziej ambitne zobowiązanie niż w przypadku wielu największych firm technologicznych na świecie

2N Telekomunikacja ogłosiła dzisiaj, że zainwestuje 14% obrotów w badania i rozwój, czyli znacznie więcej niż wiele największych firm technologicznych na świecie, w tym Amazon (który zainwestował 11,9% przychodów w badania i rozwój w 2021 r.), Samsung (8,1%), Apple (6,1%) i Tesla (4,8%). Jednocześnie, dzięki wygranym dużym projektom w 2021 roku, firma planuje dalszy rozwój w Polsce.

Czeska firma, obecnie największy na świecie producent domofonów IP, była jednym z pierwszych czeskich start-upów na początku lat 90. Trzydzieści lat później zatrudnia już blisko 400 pracowników, w tym 150 programistów, i posiada swoje oddziały w Stanach Zjednoczonych, Zjednoczonych Emiratach Arabskich i Australii, a także w Polsce i wielu innych krajach Europy.

Wyniki biznesowe firmy zostały poparte wyborem produktów 2N do realizacji najbardziej kultowych projektów budowlanych na świecie, w tym także w Polsce –  na przykład:

Varso Tower w Warszawie: technologia wind awaryjnych 2N została zainstalowana w Varso Tower, najwyższym budynku Unii Europejskiej.

Metro Warszawskie: Ponad 60 urządzeń 2N zostało zainstalowanych w warszawskim metrze, zapewniając bezpieczeństwo systemu zarówno dla personelu, jak i pasażerów.

Poza granicami Polski, 2N została również ostatnio wybrana do realizacji prestiżowych projektów, takich jak sieć metra w Rzymie, tor wyścigowy Spa w Belgii, Grand Hotel Kempinski w Rydze, kompleks Iconic Tower w Centralnej Dzielnicy Biznesowej w Kairze oraz nowe centra dystrybucyjne Lidl w Zjednoczonym Królestwie.

Michał Kratochvíl, dyrektor generalny 2N Telekomunikace, powiedział:

„Polska jest głównym rynkiem docelowym dla dalszego rozwoju, ponieważ w tym kraju rozumie się wartość innowacji. 2N jest w stanie sprostać temu zapotrzebowaniu dzięki naszemu zaangażowaniu w badania i rozwój, dlatego jestem tak dumny z faktu, że inwestujemy 14% obrotów w rozwój nowych produktów i rozwiązań. To będzie siłą napędową przyszłego sukcesu firmy w Polsce.”





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS