W marcu została Dyrektorem Pionu Marketingu, od lipca jest nowym Członkiem Zarządu. To czwarta kobieta w najwyższym kierownictwie firmy. Katarzyna Szerling potwierdza, że kobiety w Providencie świetnie radzą sobie w świecie finansów.
Katarzyna Szerling, która od marca bieżącego roku pełni funkcję Dyrektora Pionu Marketingu została powołana na Członka Zarządu Provident Polska. W nowej funkcji odpowiadać będzie za cały pion marketingu i wszystkie działania marketingowe oraz budujące markę firmy, rozbudowę portfela produktowego, działania CRM a także analizy i badania rynkowe.
To wielkie wyróżnienie, a także możliwość kontynuacji rozpoczętych działań z większą siłą. Obejmując w marcu stanowisko Dyrektora Pionu Marketingu zostałam poproszona o stworzenie strategii marketingowej spółki. Prace są zaawansowane, a pierwsze efekty będzie można zobaczyć już niedługo – mówi Katarzyna Szerling, Członek Zarządu Provident Polska
Pracę w Providencie rozpoczęła w kwietniu 2013 r. Ma wieloletnie doświadczenie w tworzeniu strategii marketingowych, zarządzaniu marką oraz segmentami klientów, sprzedaży produktów finansowych, rozwoju nowych obszarów biznesowych, które zdobywała m.in. w Direct Group Bertelsmann i Kredyt Banku. Jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
dostarczył infoWire.pl