Sklep internetowy eCarrefour rozszerza swój asortyment o kolejne produkty non-food. Tym razem klienci sklepu będą mogli zakupić artykuły, które przydadzą się podczas wakacyjnych podróży. Do nabycia są między innymi mapy, przewodniki, torby czy walizki turystyczne. W ofercie nie zabrakło również artykułów motoryzacyjnych, a także znanych gier PC i filmów DVD.
Rozwijając koncept sklepu internetowego, firma Carrefour nieustannie poszerza dostępny w nim asortyment non-food. Wiele kategorii produktów zostało wzbogaconych o produkty idealnie nadające się na sezon letni: torby, walizki, mapy, przewodniki, a także ponad 150 artykułów dla zwierząt. Odpowiadając na oczekiwania klientów wprowadzono do sprzedaży również popularne gry na PC oraz konsole. Cały asortyment dostępny w internetowym sklepie eCarrefour podzielony jest na 14 kategorii, wśród których klienci znajdą także m.in.: akcesoria motoryzacyjne, artykuły sportowe i turystyczne, RTV i AGD, książki, sprzęt fotograficzny i optyczny oraz filmy DVD.
- Carrefour Polska coraz dynamiczniej rozwija kanał sprzedaży internetowej. Trendy rynkowe pokazują, że branża e-commerce cieszy się coraz większym zainteresowaniem konsumentów, dlatego sieć Carrefour inwestuje w rozwój tego kanału sprzedaży – mówi Leszek Dzięba, Dyrektor ds. sprzedaży internetowej. – Coraz bogatszy asortyment eCarrefour sprawia, że odnotowujemy wzrost liczby klientów w segmencie zakupów internetowych. Stale poszerzamy również zasięg usługi click&collect – dodaje Leszek Dzięba.
Również usługa click&collect, umożliwiająca klientom bezpłatny odbiór towaru zamówionego w sklepie internetowym eCarrefour we wskazanym przez klienta hipermarkecie, dostępna jest w coraz większej liczbie sklepów. Na przestrzeni ostatnich tygodni do usługi dołączyło 11 hipermarketów sieci: Kraków Czyżyny, Kalisz, Grudziądz, Gdańsk Galeria Bałtycka, Gdańsk Factory, Bytom, Sosnowiec, Chorzów, Gliwice Arena, Legnica oraz Głogów. Tym samym łączna liczba sklepów, w których klienci bezpłatnie mogą odebrać zamówiony towar, wzrosła do 33 hipermarketów w całej Polsce.
Sklep internetowy Carrefour uruchomiony został w 2015 roku w odpowiedzi na oczekiwania klientów, uzupełniając tym samym dotychczasowe kanały sprzedaży francuskiej firmy. Stały rozwój internetowego kanału dystrybucji poprzez bogaty i różnorodny asortyment, obrazuje kierunek, w jakim podąża firma Carrefour.
Dodatkowe informacje o eCarrefour.pl:
Platforma zakupowa eCarrefour.pl oferuje atrakcyjne promocje handlowe oraz gwarancję satysfakcji z zakupów – każdy klient, który nie będzie zadowolony z zakupów, może zwrócić towar bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty jego zakupu.
W ramach usług dodatkowych, eCarrefour.pl zapewnia nie tylko transport i serwis zakupionego towaru, ale również utylizację starego sprzętu oraz realizację indywidualnych zamówień.
O Carrefour
Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.
Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.