Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2010-11-09

A A A POLEĆ DRUKUJ

End Year Promotion 2010 – ruszyła kampania marketingowa marki Nespresso

150x110

W dniach od 1.11.2010 r. do 16.01.2011 r. za zakup wybranego ekspresu Nespresso, konsument otrzyma kupon o wartości 180 zł do wymiany na kawę i akcesoria.

Warszawa, listopad 2010 roku –  Nespresso, światowy pionier i lider w sektorze najwyższej jakości kawy porcjowanej, wprowadza promocję obejmującą działania merchandisingowe, degustacje kawy i vouchery konsumenckie. Działania prowadzone są we wszystkich punktach w Polsce prowadzących sprzedaż maszyn Nespresso, w tym w sieciach Media Markt, Saturn, w sklepach Duka, Villeroy & Boch, Home & Cook oraz w butiku Nespresso przy ul. Nowy Świat 47 w Warszawie.

W dniach od 1.11.2010 r. do 16.01.2011 r. za zakup każdej maszyny z asortymentu Nespresso, konsument otrzyma specjalny kupon o wartości 180 zł do wymiany na kawę i akcesoria (przy zakupie ekspresu Essenza Manual, wartość kuponu równa się 120 zł). Kampanii towarzyszą degustacje kawy Nespresso w wybranych punktach sprzedaży. To szansa dla konsumenta, aby zapoznać się z całą ofertą marki. Wszystkie działania skupione są na kompleksowym wsparciu sprzedaży, z naciskiem na zakupy impulsowe.

Aby zwiększyć sprzedaż oraz poprawić widoczność marki, Nespresso wdraża także kompleksowy program reklamowy obejmujący internet.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS