Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2013-08-01

A A A POLEĆ DRUKUJ

Fortuna i Streetcom – nowe napoje w rękach ambasadorów

150x110

Mniej znaczy więcej – tak brzmi hasło kampanii rekomendacji nowych napojów marki Fortuna, prowadzonej przez agencję Streetcom Polska. Do kampanii zaproszono 2500 konsumentów ze społeczności Streetcom. Informacja o nowych produktach dotrze do prawie 250 000 osób.

Celem kampanii jest umożliwienie przetestowania nowego produktu odpowiednio dobranym konsumentom.  Są świadomi, przywiązują wagę do zdrowego stylu życia, szukają równowagi. Ważne dla nich jest zachowanie zdrowego bilansu i zdrowia. Dbają o kondycję i figurę. Dlatego idealnymi produktami są dla nich nowe napoje Fortuna. W skład nowej linii napojów Fortuna wchodzą smaki: jabłko z papają i trawą cytrynową, cytrusy z trawą cytrynową oraz jabłko z arbuzem i miętą. Smaki napojów są lżejsze, ponieważ sok owocowy został połączony z wodą mineralną. Produkty nie zawierają cukru ani słodzików, dzięki czemu mają obniżoną o 30% kaloryczność.

Ambasadorzy marki Fortuna, w ramach kampanii product seeding, przetestują nowe napoje i podzielą się nimi ze znajomymi. Otrzymają także informacje edukacyjne o produkcie oraz ulotki dla swoich rozmówców. Kampania ma miejsce w świecie realnym i w sieci – wszędzie tam, gdzie konsumenci komunikują się ze sobą. Będą rekomendowali produkt także wśród znajomych w Internecie, w mediach społecznościowych.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS