Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2011-02-07

A A A POLEĆ DRUKUJ

Fresh24.pl - świeży biznes na NewConnect

150x110

W środę 9 lutego na rynku NewConnect zadebiutuje internetowy supermarket Fresh24.pl. Autoryzowanym Doradcą jest Kancelaria Adwokacka EBC Solicitors Arkadiusz Stryja. Fundusze pozyskane od inwestorów spółka zamierza przeznaczyć m.in. na zwiększenie kapitału obrotowego oraz zaplanowany rozwój operacyjny – co jest związane ze spodziewanym szybkim rozwojem tego rynku i znaczącym wzrostem skali działania sklepu.

Na rynku NewConnect notowanych będzie 1.183.409 akcji zwykłych na okaziciela serii B, które zaoferowane zostały w emisji prywatnej. Spółka pozyskała w ten sposób od inwestorów ok. 2.300.000 zł i zamierza te fundusze spożytkować na przygotowanie się do prognozowanego gwałtownego wzrostu rynku handlu artykułami spożywczymi przez Internet, który będzie wymagał dalszego rozwijania aplikacji IT oraz uzyskiwania pełnej synergii operacyjnej z dostawcami.

„Branża internetowego handlu artykułami spożywczymi czyli e-grocery znakomicie rozwija się w Zachodniej Europie, a Polska coraz skuteczniej niweluje różnice w rozwoju technologicznym. Polacy będą jeszcze powszechniej korzystać z internetu, a jednocześnie coraz lepiej zarabiać i coraz bardziej cenić sobie wygodę i oszczędność czasu.” – mówi Tomasz Trojanowski, prezes Fresh24.pl – „Wniosek jest prosty, internetowy market to idealne połączenie stałej, niezmiennej potrzeby zakupów z wygodnym, nowoczesnym rozwiązaniem zamawiania ich online z dostawą pod drzwi”.

Dla założycieli sklepu, Jana Tkaczowa i Piotra Wasilewskiego, nie jest to pierwszy biznes, którego pomysł wziął się z podglądania zachodnich trendów i adoptowania ich w odpowiednim momencie w Polsce, tuż przed gwałtownym rozwojem danego rynku. Kilkanaście lat temu założyli oni firmę kurierską Stolica – jedną z pierwszych w naszym kraju. Po jej rozkręceniu i wyprowadzeniu na pozycję lidera w Polsce, sprzedali udziały międzynarodowemu potentatowi tych usług - firmie UPS. Teraz zdecydowali się wykorzystać zdobytą wiedzę logistyczną oraz zarządczą, aby stworzyć kolejny przyszłościowy biznes - supermarket internetowy.

Fresh24.pl jest obecny na warszawskim rynku od połowy lipca 2009 roku. Dziś oferta sklepu to ponad 12 tysięcy produktów odpowiadających codziennym i ciągłym potrzebom klientów – zaczynając od artykułów żywnościowych, przez chemię gospodarczą i kosmetyki, a na asortymencie dla zwierząt kończąc. Sklep zatrudnia około 30 pracowników i współpracuje z ponad 85 dostawcami. O tym, że internetowy supermarket był pomysłem trafionym świadczą liczby - w ciągu roku działalności we Fresh24.pl zarejestrowało się ponad 6,6 tys. klientów, a ich liczba rośnie średniomiesięcznie o kolejne 20 proc.

„Emisja akcji i notowanie spółki na NewConnect jest realizacją kolejnego kroku w założonym przez nas planie rozwoju firmy. Chodzi o zdobycie kapitału na jeszcze szybszy rozwój firmy” – mówi Prezes Fresh24.pl Tomasz Trojanowski – „Fresh24.pl już udowodnił swój bardzo duży potencjał rynkowy i trafność biznesowego pomysłu założycieli, więc uznaliśmy że to dobry moment, aby zaproponować inwestorom na NewConnect szansę na powiększenie swojego portfela akcji o spółkę z prężnie rozwijającego się sektora e-commerce.”





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS