Kampania “ RÓB TO, W CO WIERZYSZ - JOHNNIE WALKER” z pierwszym w historii festiwalu złotem w kategorii Brand PR
Havas Worldwide Group Poland wygrywa złoto, trzy srebra i dwa brązy w tegorocznej edycji konkursu kreatywnego KTR. Zwycięzcy zostali ogłoszeni podczas Gali 24 maja br.
Najwięcej nagród dla Havas Worldwide zdobyła kampania „RÓB TO, W CO WIERZYSZ - JOHNNIE WALKER” zrealizowana dla Diageo. W sumie 5 statuetek przyznano w kategoriach:
- Digital&Mobile / Digital Branded Content (brąz)
- PR&Event / Product/Brand PR (złoto)
- Digital Craft / Muzyka (srebro)
- Digital Craft / Digital Movie (brąz)
- Digital Craft / Storytelling (srebro)
Drugim nagrodzony projekt – „SAMi. Spotkajmy się sami” dla Samsung Polska zdobył srebro w kategorii Media / Kreatywne użycie mobile.
KTR to najbardziej prestiżowy konkurs kreatywny branży reklamowej w Polsce. Prace nagradzane są w 12 kategoriach.
dostarczył infoWire.pl