Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2012-11-08

A A A POLEĆ DRUKUJ

IMR z Duchem Bielucha

IMR advertising by PR wygrała przetarg na promowanie naturalnych serków Bieluch i ich wariantów smakowych oraz marki producenta - spółdzielni mleczarskiej Bieluch z Chełma.

Działania promujące serki z odświeżonym wizerunkiem opakowań będą lokowane w ogólnopolskich mediach drukowanych oraz w internecie.
Umowę podpisano na 12 miesięcy z opcją przedłużenia. Osobą odpowiedzialną za realizację kampanii jest Monika Iskandar, dyrektor zarządzająca IMR advertising by PR.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS