Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2012-10-24

A A A POLEĆ DRUKUJ

Jesień w towarzystwie najlepszych WHISKY

150x110
Coraz więcej Polaków odkrywa kategorię whisky. Najczęściej sięgamy po Johnnie Walker, markę whisky nr 1 w na świecie i w Polsce. Coraz popularniejsze stają się whisky single malts, a także whiskey irlandzka, przede wszystkim Bushmills pochodzący z najstarszej destylarni z 1608 roku. Podczas Dni Whisky, które w październiku odbywają się w całej Polsce, okazji do bliższego zapoznania się z tym szlachetnym alkoholem będzie wiele.

Dni Whisky, których pomysłodawcą jest Diageo Polska, producent m.in. wspomnianego już Johnnie Walker, dają możliwość bliższego zapoznania się z szerokim wachlarzem najlepszych gatunków whisky. To już szósta edycja tej akcji, tym razem pod hasłem „Spróbuj whisky i pozostań sobą”. Już od początku października, w wybranych sklepach i hipermarketach w całej Polsce trwać będą specjalne promocje, aktywacje, będzie można także wziąć udział w konkursach z whisky w roli głównej. Dni Whisky to świetna okazja, żeby dowiedzieć się więcej o tym szlachetnym alkoholu - zarówno osoba, która dopiero go poznaje, jak i wytrawny koneser, znajdą odpowiedni alkohol dla siebie.

Jesteśmy dumni z tego, że najczęściej wybieraną przez Polaków whisky jest Johnnie Walker. Jest to marka nr 1 na świecie, jej butelka jest ikoną tej kategorii i szczególnie cieszy nas, że tak wielu Polaków kocha jej intensywny, niepowtarzalny smak. Diageo posiada największe zasoby dojrzewającej whisky na świecie, co daje nam dostęp do najlepszych whisky, jakie istnieją. Dzięki temu możemy zaskakiwać konsumentów wyjątkowymi innowacjami – ostatnio zaprezentowaliśmy 18-letnią Johnnie Walker Platinum Label inspirowaną prywatnymi whisky rodziny Walkerów. Chcemy odkrywać przed konsumentami bogactwo smaków świata whisky. Stąd idea Dni Whisky, które staną się świętem dla jej koneserów – mówi Michał Groniewski, Senior Brand Manager Whisky w firmie Diageo Polska.

A okazji do delektowania się whisky mamy coraz więcej – prezent dla przyjaciela, spotkania w męskim gronie, impreza w klubie, chwila relaksu po intensywnym dniu w pracy. Tak czy inaczej, szklaneczka whisky zarówno on the rocks, jak również w postaci drinka jest doceniana przez coraz szerszą grupę Polaków. Jak wskazują najnowsze badania rynkowe wykonane dla Diageo okazje sięgnięcia po whisky zmieniają się. Najczęściej jest ona kupowana na prezent (wskazania blisko 53% respondentów), a spożywana podczas spotkań (40%), na imprezach (21%) oraz jako element chwil relaksu (17%). Whisky staje się więc alkoholem wybieranym tak na wyjątkowe okazje, jak na co dzień.

Co dzieje się w ramach Dni Whisky?

W ramach Dni Whisky, od początku października, w punktach sprzedaży, które biorą udział
w akcji, wprowadzone zostały specjalne oferty cenowe na flagowe whisky Diageo Polska: Johnnie Walker Red Label, Johnnie Walker Black Label, nowe warianty
w portfolio firmy: Johnnie Walker Platinum oraz Johnnie Walker Gold Label Reserve, J&B, Bushmills (także w wariantach Single Malt 10 Yo, Single Malt 16 Yo i Single Malt 21 Yo), Singleton (w wariantach: 12 Yo, 15 Yo i 18 Yo) oraz Bells. Promocję cenową wspierają materiały POS, ekspozycje w postaci wysp paletowych, końcówek regałów oraz standów kartonowych oraz promocyjna gazeta „Whisky. Mood Mag”, dostępna bezpłatnie w wybranych punktach sprzedaży biorących udział w akcji. Dodatkowo w sieci hipermarketów Tesco konsumenci, kupując dowolną whisky z portfolio Diageo Polska, mogą przez cały październik wziąć udział w konkursie - wystarczy odpowiedzieć na pytanie o ulubioną okazję picia whisky. Autorzy najciekawszych odpowiedzi wygrywają butelkę Johnnie Walker Red Label 4,5 l.

Odpowiedzialne spożywanie alkoholu
Informacje na temat działań firmy Diageo na rzecz odpowiedzialnego picia alkoholu na www.pijrozwaznie.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS