Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2011-11-08

A A A POLEĆ DRUKUJ

Kampania Lavazza A Modo Mio

Ruszyła kampania reklamowa producenta ekspresów Lavazza A Modo Mio. Kampania wizerunkowa obejmuje reklamy w prasie, outdoor i spoty emitowane w telewizji.

Rozpoczęta kampania LAVAZZA A MODO MIO to element ogólnoświatowych działań marki Lavazza. W Polsce zaplanowano emisje reklam w głównych stacjach telewizyjnych, na nośnikach outdoorowych w większych miastach Polski oraz w prestiżowych magazynach.

Spoty reklamowe o długości 30 sek. emitowane są na antenach : TVP1, TVP2 , TVN, TVP Info oraz TVN7, TVN24 i Discovery.

Layouty wykorzystujące zdjęcia z najnowszej edycji kalendarza Lavazzy można zobaczyć na bilbordach w Krakowie, Poznaniu, Trójmieście, Warszawie, Wrocławiu, Katowicach i Łodzi.

Reklamy prasowe publikowane będą w tygodnikach opinii: Newsweek, Wprost i Polityka, magazynach kobiecych: Twój Styl, Pani, Zwierciadło, Viva de Lux, VIVA!, Wysokie Obcasy Extra i Gala. Kampania objęła także tytuły męskie – Playboy Kreator, MaleMen, Logo oraz tytuły National Gegraphic, Traveler, Focus i Forbes.

Za planowanie mediów odpowiada STAR MEDIA Kreację przygotował włoski dział marketingu LAVAZZA.

Kampania potrwa do końca grudnia br.

Pozdrawiam

Patrycja Sawicka

BLACK&WHITE PR/PRimoloko

ul. Bracka 25/B8

Warszawa 00-028

tel. 22 692 16 10

mobile. 506 181 076





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS