Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2014-02-07

A A A POLEĆ DRUKUJ

Kolejna „Gwiazda Jakości Obsługi” dla firmy Deichmann!

150x110

Tytuł „Gwiazda Jakości Obsługi 2014” w kategorii sklepy obuwnicze - to kolejne wyróżnienie, jakie firma Deichmann zdobyła na polskim rynku. W ten sposób konsumenci po raz kolejny uznali Deichmanna za lidera na naszym rynku. Ta wyjątkowa nagroda przyznawana jest bowiem firmom, które uzyskały najwyższe oceny konsumentów oraz zostały przez nich rekomendowane na 2014 rok.

Polski Program Jakość Obsługi ma na celu wyłonienie przez konsumentów szczególnie rekomendowanych firm w danym roku. Podczas siódmej edycji plebiscytu tytuł ten przypadł również firmie Deichmann, która została ogłoszona jedną z najbardziej przyjaznych firm w Polsce, otrzymując znak potwierdzający najwyższą jakość obsługi klientów. „Gwiazda Jakości Obsługi” przyznawana jest w oparciu o wieloetapowy proces certyfikacji i pozwala łatwo zidentyfikować liderów branży. W tegorocznej edycji w badaniach opinii konsumentów wzięło udział przeszło 42 000 firm z ponad 200 branż. Ponadto, w drugim etapie plebiscytu, podczas badania ankietowego, jakość firm oceniło 15 000 respondentów. Prestiżowy tytuł „Gwiazdy Jakości Obsługi 2014” otrzymały firmy, które klienci uznali za godne zarekomendowania na rok 2014.

„Przyznanie nam ponownie Gwiazdy Jakości Obsługi to dla nas niezwykle miła wiadomość i zaszczytne wyróżnienie. Nagroda ta ma dla nas szczególne znaczenie, ponieważ  przyznawana jest przez Klientów w niezależnym badaniu. Wyróżnienie cieszy nas także ze względu na fakt, że w ogólnopolskim Programie Jakości Obsługi otrzymaliśmy nagrodę już po raz szósty! Dzięki temu wiemy, że Klienci dostrzegają nasze starania, a co jest jeszcze ważniejsze, doceniają je. Jest to dla nas dodatkowa motywacja. Pragnę podkreślić, że starania te są wpisane w filozofię firmy od 100 lat! Obejmują one trzy komplementarne obszary: dbałość o Klienta, aby zapewnić wysoki poziom obsługi, dbałość o Pracowników, bez których taka jakość obsługi nie byłaby możliwa oraz dbałość o jakość oferowanych towarów. Priorytetem jest dla nas także utrzymanie jak najkorzystniejszej relacji ceny do jakości naszych produktów“ - mówi Johannes Obersteiner, prezes Deichmann-Obuwie.

 

DEICHMANN to międzynarodowa sieć sklepów obuwniczych, których asortyment cieszy się uznaniem klientów w kilkudziesięciu państwach świata. Wieloletnia obecność na polskim rynku umożliwiła    wnikliwe poznanie oczekiwań odbiorców oraz elastyczne dopasowanie oferty produktowej do ich potrzeb. Różnorodny asortyment odpowiada na zróżnicowane oczekiwania klientów, poszukujących butów dobrej jakości, wygodnych i w możliwie najkorzystniejszych cenach. Nowoczesne fasony i ciekawe wzornictwo to dowód, że produkty podążają za aktualnymi trendami w modzie. Wszystko to sprawia, że salony Deichmann są jednymi z najbardziej rozpoznawalnych i najchętniej wybieranych sklepów obuwniczych w kraju.

  





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS