Innowacyjny Majonez Kielecki lekki produkowany przez Wytwórczą Spółdzielnię Pracy „Społem” otrzymał kolejną w tym roku, prestiżową nagrodę. Wyróżnienie „Złota Innowacja FMCG 2019” została przyznana na podstawie opinii konsumentów biorących udział w badaniu internetowym.
Na uroczystej gali 24 października 2019 roku w Teatrze Kamienica w Warszawie, ogłoszono wyniki konkursu „Złote Innowacje FMCG & Retail” organizowanego przez wydawcę ogólnopolskiego miesięcznika „Hurt & Detal”. W konkursie wzięło udział ponad 220 innowacyjnych produktów w kategorii FMCG i ponad 40 produktów w kategorii Retail.
Majonez Kielecki lekki otrzymał „Złotą Innowację FMCG 2019” w swojej kategorii produktowej – „Przyprawy”. Wyrób doceniony został za wyjątkowy skład. O wyborze laureata decydowali konsumenci biorący udział w badaniu internetowym przeprowadzonym przez firmę Territory Influence. Nagroda potwierdza, że Majonez Kielecki lekki Wytwórczej Spółdzielni Pracy „Społem”, dzięki swojej unikalnej recepturze i wysokiej jakości wykorzystywanych składników, jest sosem cenionym przez konsumentów na polskim rynku. „Dumni jesteśmy, że nowy, lekki wariant naszego flagowego majonezu cieszy się tak pozytywną opinią wśród konsumentów. Majonez Kielecki lekki powstał z myślą o osobach, którym zależy na zbilansowanej, lekkostrawnej diecie. Wyróżnia się on obniżoną zawartością tłuszczu i cukrów. Posiada kremową, delikatną konsystencję oraz charakterystyczny, wyrazisty smak. Podczas opracowywania receptur naszych produktów, szczególną wagę przykładamy do wyboru składników – zależy nam by były jak najlepszej jakości. Strategia, która nastawiona jest przede wszystkim na jakość, to klucz do sukcesu – czego dowodem jest kolejne wyróżnienie przyznane na podstawie badań konsumentów” – mówi Zbigniew Mojecki, Zastępca Prezesa ds. Handlowych Wytwórczej Spółdzielni Pracy „Społem”.