Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2012-06-19

A A A POLEĆ DRUKUJ

Mex Polska: 1 mln na inwestycje w Pijalnie Wódki i Piwa

150x110



Mex Polska SA – notowany na GPW operator ogólnopolskiej sieci restauracji i klubów muzycznych – rozwija działalność w sektorze bistro. Do końca 2012 roku Spółka na rozbudowę sieci lokali w koncepcie Pijalnia Wódki i Piwa planuje przeznaczyć ponad 1 mln zł. Inwestycja finansowana będzie z kapitału własnego oraz ze środków pozyskanych podczas majowego debiutu na parkiecie głównym.

Mex Polska SA to jedyny na polskim rynku operator gastronomiczny, działający w sektorze bistro. Spółka zarządza obecnie siecią sześciu Pijalni Wódki i Piwa, zlokalizowanych w całej Polsce . Z uwagi na rosnące zapotrzebowanie rynku na lokale bistro, Mex Polska zamierza do końca 2012 roku powiększyć sieć zarządzanych lokali o kolejne cztery Pijalnie.

Sukces jaki odniosły Pijalnie Wódki i Piwa potwierdza nasze przekonanie co do perspektyw działalności w sektorze bistro na bardzo szeroką skalę. Zamierzamy w pełni wykorzystać ten potencjał, dlatego mocno koncentrujemy się na rozwoju naszego ‘pijalnianego biznesu’. Oczywiście przy otwarciu kolejnych lokali bierzemy pod uwagę wszystkie czynniki za i przeciw, kierując się przede wszystkim lokalizacją i potencjalną stopą zwrotu inwestycji. Nigdy nie inwestowaliśmy i nie zamierzamy inwestować na siłę” – powiedział Paweł Kowalewski, prezes Mex Polska SA.

Mex Polska zarządza obecnie siecią 22 lokali w całej Polsce. Równolegle z rozwojem konceptu Pijalni Wódki i Piwa, realizuje inwestycje w sieć restauracji Browar The Brasil, The Mexican oraz orientalnych klubów muzycznych. Do 2017 roku Spółka zamierza podwoić ilość lokali w zarządzanej sieć gastronomicznej.

Mex Polska SA na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych zadebiutowała w dniu 25 maja. Środki pozyskane z pierwszej emisji publicznej spółki wyniosły10 mln zł brutto. Według wstępnych prognoz finansowych, szacuje się, że w 2011 Spółka wypracowała 35,81 mln zł przychodów ze sprzedaży, co oznacza wzrost o 21% w stosunku do roku ubiegłego. Prognozowana EBITDA wyniosła natomiast 4,3 mln zł, zaś zysk netto 0,7 mln zł.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS