Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2012-08-01

A A A POLEĆ DRUKUJ

MK Cafe laureatem VII edycji PremiumBrand

Warszawa, Lipiec 2012

 

 

 

Kawa MK Café Premium laureatem VII edycji PremiumBrand

 

Marka MK Café Premium zdobyła tytuł Marki Wysokiej Reputacji w VII edycji badania PremiumBrand. PremiumBrand jest jedynym w Polsce projektem, który pozwala na uzyskanie niezależnych referencji na podstawie rzetelnych badań przeprowadzonych na ogólnopolskiej grupie konsumentów w oparciu o unikalną metodologię prof. UW dr hab. Dominiki Maison.

 

Marka MK Café Premium zdobyła tytuł Marki Wysokiej Reputacji w badaniu PremiumBrand 2012, przeprowadzonym metodą CATI na próbie 500 konsumentów oraz 100 firm. Ocenę reputacji
w badaniu przeprowadzono na czterech wymiarach: („referencje”, „atmosfera medialna”, „zaangażowanie społeczne”, „marka jako pracodawca”). Najwyższe wyniki marka otrzymała
na wymiarach atmosfera medialna (postrzeganie marki w mediach, nie tylko poprzez przekazy dedykowane – np. reklamę, ale również przez niezależne opinie czy materiały dotyczące marki upublicznione w mediach) oraz referencje (pozytywny przekaz z ust do ust, który skutkuje polecaniem marki wśród konsumentów).

 

Podczas gali, która odbyła się 11 lipca w Mazowieckim Centrum Kultury
i Sztuki wręczono certyfikaty markom i firmom wysokiej reputacji, które zgłosiły się do VII edycji badania i projektu promocyjnego.

 

Badanie Premium Brand jest jedynym na polskim rynku, które w tak szeroki sposób bada reputację marek wśród konsumentów i firm w otoczeniu biznesowym. Projekt prowadzony jest od 2006 roku. Wybór reputacji jako problemu badawczego wiąże się ze wzrostem wagi tego pojęcia w biznesie. Znaczenie reputacji rośnie wraz ze świadomością konsumenta, któremu nie wystarczają już proste przekazy reklamowe, a który oczekuje od marki głębszych wartości, takich jak: etyka działań, szacunek do tradycji oraz wrażliwość ekologiczna.

 

Organizatorem PremiumBrand jest Central European Quality Institute – brand grupy MMT Management. Za realizację badania odpowiada instytut badawczy MillwardBrown SMG/KRC. Autorem metodologii jest profesor UW dr hab. Dominika Maison.

 

Więcej informacji na stronie www.premiumbrand.pl





Słowa kluczowe:MK Cafe, PremiumBrand

Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS