Firma HP zaprezentowała podczas targów MWC 2019 rozszerzoną ofertę usług Device as a Service. Rozwiązania te stanowią odpowiedź na szeroką gamę potrzeb klientów i partnerów w zakresie nowoczesnego zarządzania IT. Wśród nich znalazły się nowe funkcje analityczne i raportowania w ramach technologii HP Tech Pulse, rozszerzenie usług HP DaaS dla Apple w Europie oraz centrów HP Tech Café i Walk Up na świecie.
"Rynek pracy zmienia się wraz ze zwiększającą się mobilnością pracowników. Dzisiejsze spojrzenie na zarządzanie IT musi uwzględniać nowe trendy. Uproszczenie procesu doboru właściwych urządzeń, elastyczność działania, kontrola i monitorowanie – to najważniejsze z wyzwań" – powiedział Bill Avey, Global Head i General Manager, PS, w HP Inc. "W HP nieustannie poszukujemy nowych rozwiązań, wychodzących naprzeciw potrzebom oraz opiniom naszych partnerów i klientów" – dodał Bill Avey.
Nowe funkcje analityczne i raportowania z HP TechPulse
Technologia HP TechPulse monitoruje i prognozuje stan urządzeń, pozwalając na proaktywne zarządzanie środowiskami z wieloma systemami operacyjnymi. HP wciąż udoskonala i rozszerza to rozwiązanie dodając nowe funkcje tak, aby planowanie i zarządzanie zasobami IT było jeszcze prostsze. Nowe ulepszenia obejmują:
Analizę predykcyjną dla urządzeń z systemami Android1 i Mac, która uzupełnia funkcjonalność systemu operacyjnego HP i pozwala na aktywne rozwiązywanie problemów klientów z dyskiem twardym i akumulatorami. W przypadku urządzeń Mac – TechPulse informuje o nadmiernym wzroście temperatury, zanim stanie się to odczuwalne dla użytkowników
Raport zgodności z aktualizacjami systemu Windows 10, który ma pomóc klientom w przygotowaniu się do zmian wynikających z zakończenia wsparcia dla Windows 7
Udoskonalenie raportów inwentaryzacyjnych z dodatkową funkcją ręcznego dodawania urządzeń
Poprawienie raportów BIOS, aby umożliwić identyfikację potencjalnych luk w zabezpieczeniach na tym poziomie systemu
Wsparcie dla analizy telemetrycznej Microsoftu, które pozwala klientom na pełniejszy wgląd w ich zasoby oraz pomaga użytkownikom w pełni wykorzystywać potencjał ich inwestycji
"Rozwiązania typu DaaS to przede wszystkim redukcja czasu i nakładów pracy potrzebnych do zarządzania urządzeniami. Ten kompleksowy model sprzedaży zapewnia użytkownikom nie tylko odpowiedni sprzęt, ale także nieustanne wsparcie potrzebne do realizacji zadań" – tłumaczy Marcin Olszewski, dyrektor zarządzający HP Inc Polska. "DaaS to kluczowa część strategii rozwoju firmy, dlatego tak ważne jest dla nas stałe rozszerzanie funkcjonalności tej usługi oraz jej dostępności" – podkreśla.
HP Tech Café działa globalnie
HP Tech Café Market i Walk-up umożliwiają komfortowe, szybkie, a zarazem bezpieczne udostępnianie akcesoriów oraz urządzeń pracownikom. Dodatkowo w łatwy sposób integrują się z innymi elementami działającymi w ramach systemów vendingowych. Te nowoczesne rozwiązania, zaprojektowane z myślą o potrzebach współczesnego rynku pracy, są już dostępne w ponad 60 krajach.
Dostępność
Aktualizacje HP TechPulse będą dostępne na całym świecie w marcu 2019 roku.
HP DaaS dla Apple jest już dostępny w USA i 20 krajach europejskich.
HP Tech Café Market będzie dostępny w ponad 60 krajach w marcu 2019 roku.