Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2016-04-21

A A A POLEĆ DRUKUJ

Nespresso otworzyło w Polsce swój najmniejszy butik na świecie

150x110

Po serii otwarć butików poza Warszawą, Nespresso znów powróciło z działaniem do stolicy. W budynku biurowym grupy Nestlé przy ul. Domaniewskiej firma otworzyła niedawno swój najmniejszy lokal na świecie. To także pierwszy butik marki w południowej części Warszawy.                     

- Butik Nespresso w biurowcu Nestlé House był naturalną konsekwencją przeprowadzki naszej firmy w nowe miejsce  – mówi Michał Proszewski, Country Business Manager firmy Nespresso w Polsce – Na parterze budynku, jako część sklepu Nestlé, stworzyliśmy miniaturę regularnego butiku Nespresso. Powstał on nie tylko z myślą o pracownikach, ale także mieszkających i pracujących na Mokotowie miłośnikach kawy.  

Nowy lokal z powierzchnią 18 m2 jest najmniejszym butikiem Nespresso świata.  Mimo niedużej powierzchni, można zakupić w nim pełny asortyment kaw, wybrane modele ekspresów i akcesoriów Nespresso oraz spotkać George’a Clooneya na gigantycznej witrynie przed wejściem. Nie zabrakło też znanej z innych lokali ściany z kapsułkami, w której umieszczono 25 tysięcy kapsułek z kawą. Podobnie jak w innych butikach w mokotowskim lokalu można oddać także zużyte kapsułki do recyklingu.   

Butik otwarty jest w godzinach 8.30 – 18.00 wyłącznie w dni powszednie i znajduje się w budynku Nestlé House przy ul. Domaniewskiej 32. Wkomponowany jest w sklep Nestlé, będąc jego częścią z odrębną kasą i obsługą. Dla klientów sklepu na tyłach budynku znajduje się bezpłatny parking.

W tym samym budynku powstało także Atelier Expert Nespresso – miejsce spotkań z klientami i partnerami firmy, w którym zaproszone osoby będą mogły udać się w podróż po świecie kawy: od ziarna do jej filiżanki.

Nespresso to producent najwyższej jakości kawy porcjowanej oraz prekursor rozwiązań kapsułkowych i lider w swoim segmencie. Oprócz sklepu online oraz obecności u partnerów handlowych, firma posiada własne lokale, usytuowane w największych miastach – na świecie jest ich już ponad 400. Otwarty właśnie niedawno lokal na warszawskim Mokotowie jest szóstym butikiem marki w Polsce.


dostarczył infoWire.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS