Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2013-07-09

A A A POLEĆ DRUKUJ

Owocowe i orzeźwiające smaki w kawiarniach Starbucks

Warszawa, 9 lipca 2013 r. – Już od dziś klienci Starbucks mogą spróbować prawdziwych smaków lata. W naszych kawiarniach są już dostępne nowe, przełomowe napoje Starbucks Refresha®, które dzięki ekstraktowi z zielonych ziaren kawy 100% arabica dodają energii, a ich owocowe smaki doskonale orzeźwiają w upalne dni. Dodatkowo w lecie w ofercie Starbucks dostępna jest kawa ziarnista Kati Kati, lekkie desery – ciasto cytrynowe i pełnoziarniste ciastko granola, a także nowe pozycje w menu śniadaniowym: pożywne płatki owsiane oraz płatki crunchy z malinami i żurawiną.

W gorące dni lata, zwłaszcza w rozgrzanych słońcem miastach, chętnie sięgamy po zimne napoje z dodatkiem lodu. Nowe Starbucks Refresha® z prawdziwymi owocami i sokami owocowymi idealnie zaspokoją pragnienie w czasie upałów, a dodatkowo dodadzą energii, ponieważ są przygotowywane na bazie ekstraktu z zielonych ziaren kawy i zawierają naturalnie występującą w nich kofeinę. Zielona kawa to te same ziarna, z których powstaje tradycyjna „mała czarna”, z tym, że nie zostały poddane procesowi palenia, dzięki czemu przygotowane z nich napoje nie mają smaku ani aromatu klasycznej kawy. Zawierają za to kwas chlorogenowy, czyli silny przeciwutleniacz, któremu przypisuje się dobroczynne właściwości, m.in. wspomagające odchudzanie i opóźniające procesy starzenia.

Napoje Starbucks Refresha® są dostępne w dwóch łagodnych, świeżych smakach: limonkowym i jeżynowym. Dodatkowo są niskokaloryczne (poniżej 100 kcal w rozmiarze grande, czyli 473 ml), dzięki czemu osoby dbające o linię będą mogły się nimi cieszyć bez wyrzutów sumienia.

Napoje Starbucks Refresha® są dostępne w cenie 9,90 zł w rozmiarze tall, 11,90 zł w rozmiarze grande oraz 12,90 zł w rozmiarze venti.

„W Starbucks zawsze staramy się wyprzedzać trendy i wychodzić naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów, dlatego bardzo cieszymy się, że w tym roku możemy zaoferować im jeszcze więcej różnorodnych możliwości orzeźwienia w upalne dni lata. Innowacyjne napoje Starbucks Refresha® to doskonały sposób na ochłodę, ale także na naturalny zastrzyk energii dzięki nowatorskiemu wykorzystaniu zielonych ziaren kawy. Ich smak jest przy tym tak delikatny, że aż trudno uwierzyć, że to kawa! Przekonajcie się sami”– powiedziała Magdalena Mularuk, Starbucks Brand Manager na rynek Europy Środkowo-Wschodniej.

Na lato Starbucks przygotował także nowe pozycje deserowe i śniadaniowe. Klienci mogą spróbować lekkiego ciasta cytrynowego, które doskonale pasuje np. do popołudniowej kawy. Polecamy także pełnoziarniste ciastka granola, które sprawdzą się nie tylko jako pożywny deser, ale także jako mała przekąska między posiłkami. Pojawiły się również nowe pozycje w menu śniadaniowym: płatki owsiane z malinami i żurawiną oraz płatki crunchy, również z malinami i żurawiną – jest to doskonała propozycja dla tych, którzy lubią zacząć dzień od pysznego i zdrowego śniadania.

Kolejna nowość w letniej ofercie Starbucks to kawa Kati Kati przygotowywana z ziaren pochodzących z Afryki Wschodniej, dostępna w Polsce po raz pierwszy. Jej bogaty smak łączy w sobie delikatne nuty owoców cytrusowych z Kenii z wyrazistą kwasowością ziaren z Etiopii. Całości dopełnia subtelny kwiatowy aromat. To idealna propozycja na letnie upały, ponieważ podobnie jak wszystkie kawy z tego kontynentu, świetnie smakuje na zimno, podawana z lodem. Bariści Starbucks polecają też łączenie jej z owocami cytrusowymi, dlatego doskonale będzie się komponować m.in. z nowym ciastem cytrynowym.
________________________________________

Informacja o Starbucks
Historia Starbucks Coffee Company zaczęła się w 1971 roku w Seattle. Obecnie, dysponując kawiarniami na całym świecie, Starbucks Coffee Company jest wiodącą firmą w dziedzinie pozyskiwania, sprzedaży i palenia kawy. Opierając się na naszym zobowiązaniu i przyjętych przez nas wartościach, z każdym kubkiem kawy dostarczamy naszym klientom niepowtarzalną atmosferę i wyjątkowe wrażenia (Starbucks Experience). Aby dowiedzieć się więcej o Starbucks Experience zapraszamy do naszych kawiarni oraz na strony www.starbucks.com i www.starbucks.pl, a także na profil Starbucks na portalu Facebook.

Informacja o AmRest
AmRest jest największym niezależnym operatorem restauracyjnym w Europie Środkowo-Wschodniej. Zarządza restauracjami KFC, Pizza Hut oraz Burger King w Polsce, Czechach, Bułgarii, Serbii, Rosji i na Węgrzech, natomiast w Hiszpanii, Niemczech, Stanach Zjednoczonych i Chinach restauracjami La Tagliatella. AmRest jest również operatorem kawiarni Starbucks w Polsce, Czechach oraz na Węgrzech. Dodatkowe informacje na stronie www.amrest.eu.

Dodatkowych informacji udzielają:
Questia sp. z o.o. sp.k.
Communications Management Consultants:
+48 22 623 07 00
Marta Miller
mmiller@questiapr.pl
Agnieszka Bąk
abak@questiapr.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS