Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2011-07-11

A A A POLEĆ DRUKUJ

Pasaż Łódzki – rozbudowa Centrum Handlowego dobiega końca

150x110

Pod koniec sierpnia w Pasażu Łódzkim przy al. Jana Pawła II 30 pojawią się nowe sklepy, zlokalizowane w dobudowanym skrzydle północnym. Prawie 3000 m2 trafiło już w ręce nowych najemców, którzy przystosowują lokale do swoich potrzeb. Pierwszym sklepem, który otworzy się niebawem, będzie znany gigant z branży odzieżowej - koncern H&M. 

Pasaż Łódzki to jedno z pierwszych, dużych centrów handlowych w Łodzi. Przez 11 lat galeria zgromadziła lojalne grono klientów. „Nadal odważnie stawiamy czoła młodszej konkurencji w regionie. Chcąc zwiększać swoją atrakcyjność rozbudowujemy się i tworzymy nowe powierzchnie najmu dla najemców z interesującą ofertą handlową” – mówi Dyrektor centrum, Anna Mrzewa.

Kosztem części parkingu powstał obiekt o powierzchni prawie 3000 m2. Już w sierpniu w Pasażu pojawi się H&M, który zajmie 1400 m2. Z kolei we wrześniu do grona najemców dołączy NIKE, uzupełniając bogatą ofertę odzieży i akcesoriów sportowych dostępnych w Pasażu Łódzkim. NIKE dla potrzeb swojej ekspozycji zagospodaruje około 1000 m2„Wszystkie umowy najmu są już podpisane” – zapewnia Anna Mrzewa. Nowi najemcy zwiększą różnorodność oferty centrum, którego głównymi klientami są rodziny z dziećmi, idealnie podkreślając jego specyfikę i nadrzędne hasło: Moda Remisuje ze Sportem. Trzecią firmą, która zajmie dobudowaną powierzchnię będzie nowa, całodobowa apteka o wyjątkowo bogatej ofercie dermo kosmetyków, produktów dla mam i dzieci oraz leków i suplementów.

Na placu budowy w ciągu ostatnich kilku miesięcy pracowała ekipa licząca ok. 100 pracowników. Największym wyzwaniem dla wykonawcy była logistyka. „Mały plac budowy jest dla nas sporym utrudnieniem. Ponadto należy podkreślić, że budowę prowadzono na terenie funkcjonującego centrum z pełnym parkingiem i przemieszczającymi się klientami. W takiej sytuacji dużego wysiłku wymaga przewidzenie każdego scenariusza wydarzeń. Oba te światy: świat budowy i świat prężnie działającego handlu, musiały ze sobą współgrać” mówi kierownik budowy Krzysztof Gągorowski.   

Pasaż Łódzki to dynamicznie rozwijająca się galeria handlowa. Właścicielem całego Pasażu Łódzkiego jest Pradera Central Łódź Gallery sp. z o.o. z grupy Pradera (www.pradera.com). Istniejąca od 1999 roku firma zajmuje się inwestowaniem w obiekty handlowe. Pradera ma swoje biura w Londynie, Luxemburgu, Madrycie, Atenach, Mediolanie, Stambule, Pradze i Warszawie. W Polsce firma jest właścicielem 7 galerii, w tym 2 w Łodzi. To właśnie dzięki Praderze i jej doskonałej wizji rozwoju Pasażu Łódzkiego, Centrum to rozkwita na nowo.

Pasaż Łódzki zarządzany jest przez firmę Apsys. W Polsce firma ta jest deweloperem i zarządcą 14 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 600 000 m2, zlokalizowanych w 11 miastach Polski. Apsys zajmuje się kompleksową obsługą centrów, począwszy od zarządzania umowami najmu, przez tworzenie strategii marketingowych, aż po techniczne utrzymanie obiektów handlowych.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS